Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan ikke si meg enig i dette,etter mine egne "tester".

Ja vel. Hva slags tester er det? Og hvorfor sitter du og titter i bakken rett foran bilen..?

Det er biologisk. Øyets fokus dras mot dit det er bevegelse eller mest lys. Man kan selvsagt prøve å se en annen vei, men øyet og hjernen blir forstyrret av lyset, så man vil ikke oppnå full konsentrasjon om andre ting.

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Politierne har nemlig for lite å gjøre,derfor lager vi noen ekstra regler som dem kan få inn noen ekstra kroner på. Grunnen dem har er at med spredere på ser man ikke like langt frem i mørket,synet blir trekt mot det sterkest belyste området-som da er rundt bilen og ikke lengst frem...

Kan ikke si meg enig i dette,etter mine egne "tester". Alt dreier seg om å få tyna oss for penger! Stem regjeringsskifte!!

Hvorfor tror du at de på passasjerbåter blender vinduene som peker forover når det er mørkt?

Skrevet
Politierne har nemlig for lite å gjøre,derfor lager vi noen ekstra regler som dem kan få inn noen ekstra kroner på. Grunnen dem har er at med spredere på ser man ikke like langt frem i mørket,synet blir trekt mot det sterkest belyste området-som da er rundt bilen og ikke lengst frem...

Kan ikke si meg enig i dette,etter mine egne "tester". Alt dreier seg om å få tyna oss for penger! Stem regjeringsskifte!!

Hvorfor tror du at de på passasjerbåter blender vinduene som peker forover når det er mørkt?

De liker å se passasjerer snuble når de går i mørket ute på dækket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...