Gå til innhold

Hjelp ang useriøs bilkjøper..

Ingebrigtsen
 Share

Anbefalte innlegg

hehe M3cab 8) Espen lie er en stor man på mange måter, driver en klesbutikk nå trur jeg. har sett alle dokumentarer og lest mye om han og jeg sjønner godt at det blir fortgang i sakene når han troppe opp. :lol:

den selvsikkerheta den mannen har, skulle jeg ønske jeg hadde oxo

sry ot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det vel ikke like bra alt denne karen har foretatt seg, det er ingen person å se opp til om du tror det. Han har banket hvem som helst for penger.

Nok penger så hadde jeg sikkert gjort det samma om jeg da ikke sjønte litt bedre mellom rett og galt, er ikke helt på bærtur selv om jeg følger med :wink:

er ganske enig med deg, er trygg i mine 2 sko som meg selv. men ha en slik psyke og selvtillit å bruke den rett, det hadde vært noe det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra jushjelpa :D

De rådet meg til og sende et pengekrav til han med spesifisering av kravet og en betalingsfrist på 14 dager, hvis han ikke betalte da skulle jeg sende en purring med frist på en uke og skjedde det ikke noe da kunne vi sende det til konfliktrådet :D

Altså jeg har sendt han et krav pr e post med betalingsfrist på 14 dager, men han har ikke svart meg på mailen :evil:

Burde jeg kanskje sende det pr post??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra jushjelpa :D

De rådet meg til og sende et pengekrav til han med spesifisering av kravet og en betalingsfrist på 14 dager, hvis han ikke betalte da skulle jeg sende en purring med frist på en uke og skjedde det ikke noe da kunne vi sende det til konfliktrådet :D

Altså jeg har sendt han et krav pr e post med betalingsfrist på 14 dager, men han har ikke svart meg på mailen :evil:

Burde jeg kanskje sende det pr post??

send rekomandert og ikke spesifiser hva det er , da veit du om brevet er hentet-lest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...