2M@s Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Bilen min har begynt å vibrere under kjøring, merker ikke noe i rattet, men bilen vibrerer svakt fra 80 km/t og oppover. Høres ut som en utrolig dyp bass, kommer kun når jeg gir gass, og forsvinner med en gang jeg slipper gassen.. Kan det være hardykoblingen eller?? Har prøvd flere hjulsett, så det er utelukket.
bmw328ci Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 kan også vere et "kryss" på mellomakselen som det er slark i..
2M@s Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 Glemte å skrive at jeg nettopp bytta opphengslageret.. Burde kanskje bytta hardykoblingen samtidig siden alt var demontert, men får vel bare plukke alt ned igjen for å sjekke
Fredrik Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 Glemte å skrive at jeg nettopp bytta opphengslageret.. Burde kanskje bytta hardykoblingen samtidig siden alt var demontert, men får vel bare plukke alt ned igjen for å sjekke Ubalanse i mellomakselen/kardangen kan gi de symptomer ("brumming") du beskriver... en slitt hardyskive oppleves mer som et "klunk". Jeg måtte skifte kardangen på min 1997 E36 323i av samme årsak...
Energetic Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 husk at mellomaksel er det samme som kardang i danmark mens kardang er bakaksel i Norge;)
Fredrik Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 husk at mellomaksel er det samme som kardang i danmark mens kardang er bakaksel i Norge;) Hehehe... så snakker vi kun om mellomakselen fom. nå av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå