Arimanni Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 ":1kxkhj6b]Hadde ikke vurdert å ikke ha full kasko engang. Hadde IKKJE vurdert den bilen der til førstegongsbil ein gong.. Farleg mange HK under panseret. Veit ikkje om eg hadde turt å kjøpt meg ein sånn bil no heller (21 år), hadde nok trakka til meir enn eg hadde hatt godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Ikke for å være snusfornuftig og på ingen måte ta fra deg motet, men husk at en slik bil også vil ha vesentlig høyere driftskostnader enn en tilsvarende "normal" bil. Men for all del, drit i det og ha det jævlig kult med bilen jeg også har lyst på å ikke har råd til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 ok, må nesten ringe opp og sjekke med forsikring selskap, men fattern er veldig: 100 hk holder mer enn lenge nok, og du kommer aldri til å ha råd til forsikringa og driften osv osv.... Må mye manipulering ttil for å få lov til å kjøpe en m5 ser det ut som... Han mener at den beste bilen for meg er en fiesta/golf/polo o.l 1.6 motor osv.... Er nok ikke så dum han faren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Kjøp deg en E39 523, det er fin førstegangsbil, 170hk og masse kjørekonfor. Jeg startet med en E39 528ia Varebil, fikk masse glede av den bilen og forsikringa er faktisk ikke så dyr, rundt 14-16000 for kasko, noe jeg mener du burde ha hvis du kjøper bil til over 100000kr. Spør gjerne om råd til bil her, sikkert mange som har fine ideer til førstegangsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 hva med 525i 24V 1991 mod og nyere E34? 192 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 betalte 8300 på den siste jeg hadde 1995 mod. 75% bonus. terra hadde 4000,- i egenandel ekstra ved fører under 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 selv om at han har 75% på sin bil, så starter han på 20% på den m5 hvis han ikke kan overføre ra en annen bil han har 75% på! Man får som regel automatisk en høyere startbonus enn 20% når man har en annen bil med bonus. Har man f.eks. to biler på 75% så får den tredje automatisk 50%. Da kan man rokkere om litt slik at den bilen med billigst forsikring får 50%. . ok, var jeg ikke klar over har du nettbank fra dnb,posten eller sparebanken så kan man beregne forsikring på M biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 høres jo rått ut med m5 som førstegangsbil, men kan være litt farlig. Greit med litt erfaring og sånn, særlig med bakhjulsstrekk og på vintern. fort gjort å gjøre en liten feilvurdering i og med at du sikkert kommer til å gi litt jern og ligge litt sidelengs med den bilen... Jeg betaler 9000 for min så ville tro m5 er mye dyrere ca 15-20 000+?? Jeg har bare del kasko, ville hatt full kasko var jeg deg. kjedelig med lån alt nå da men får sikkert mye glede ut av den bilen, har alltid hatt lyst på noe skikkelig kult og sprekt jeg å... lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg startet med en E39 528ia Varebil, fikk masse glede av den bilen og forsikringa er faktisk ikke så dyr, rundt 14-16000 for kasko hehe så dyr forsikring du har da jeg sjekka opp på en E39 523i, på mitt navn med 20% bonus og full kasko må jeg betale 10400:) jeg er 25 år. men en annen ting. jeg ville vel kanskje begynt med noe med mindre hester:) husker åssen jeg var når jeg var 18, ikke lett å styre høyrefoten (det merker jeg enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 tror jeg kommer til å være som du toro når jeg er 60 år..... Så det hjelper lite om jeg kjøper m5 senere! Neida, jeg er veldig fornuftig, tar veldig få sjanser i trafikken og jeg bruker hodet veldig godt. Men skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å dragge mot venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Du som startet den etter hvert lange tråden på bilforumet? Isåfall har det jo tatt litt av da mht til utgangspunktet Jeg har btw en Fiesta 1.3 som leiebil akkurat nå. En ting er sikkert, noe slikt skal ikke mine eventuelle barn ha. 0.100 på ca 18 sekunder. Klarer faktisk bare aaaakkurat å holde fartsgrensene opp de værste bakkene her. Da er det full gass på 3 giret. Men nok OT, lykke til med M5. Misunner deg det, men ta det med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 ja det var jeg med den 8 siders tråden! Utvikla seg fra 205 gti til bmw M5, ikke verst det! Nå gjelder det å få godkjent M5'en hos foreldra og så er det i boks.! Fiesta hadde vi og som leiebil... Har aldri vært mer skamful i hele mitt liv.... Jeg kunne jogge fortere... (det føltes i alle fall slik). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Artig Tror nok du får en pris du kan leve med om du setter det på din far som har max bonus Du får si fra hva du finner ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 betalte 7500 kr full kasko, 75% bonus, vesta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå