Eirik Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Noen som har lest utgave nr. 9 av bladet "MOTOR"? Der stod det litt om neste generasjons 5-serie som kommer rundt 2009. Det ble mye diskusjon rundt sjef designer Chris Bangles stil på dagens 5-serie da den ble lansert i 2003. Men bilen har solgt bra. Likevel tyder mye på at neste generasjons 5-serie vil få et mer tradisjonelt, men mer elegant, utseende. Større hjul, lenger akselavstand og ti centimeter lenger totallengde vil også bidra til dette inntrykket. Med motorer fra 218 til 300 hesterog en M5 med V10 motor i 2010, blir det enda mer bang i bilen enn idag. Vet ikke om forfatter er kjent med at det allerede idag er V10 motor i M5... Jaja, stod ikke så mye, men ser jo hvertfall veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Den der synes jeg faktisk så lovende ut. Likte utseende på den. Om den blir slik er vel en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Ser ut som en 4-dørs 6er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Den der synes jeg faktisk så lovende ut. Likte utseende på den. Om den blir slik er vel en annen sak. Word , tegninger etc. ser alltid så sinnsykt bra ut men når det kommer til ferdig produkt er det knapt noen likheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 syns den minnet om en taksenka e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Dette er BMW's svar på Mercedes CLS, altså "sedan med coupe-utseende, eller coupe med 4-dører" Om det kan kalles "den nye 5-serie" eller ei skal jeg ikke legge meg opp i, men slik jeg har forsått det jeg har lest rundt om, så blir dette en egen modell, en blanding av 5-serien og 7-serien! http://www.vimenn.no/bil/article18413.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 syns den minnet om en taksenka e60 Holder med deg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Synes den var ganske fin, jeg. Ikke at dagens BMW-modeller har så ekstremt høyt tak, men tror de hadde sett bedre ut med lavere tak. Noe som viser på dette bildet. De kunne gjort bilene, da spesielt 5-serien, lavere og breiere karosserimessig. Vet ikke om det er nødvendig å lage den lengre, men det kunne vært en idè for å få mer bagasjeplass og kanskje litt mer kupèplass. Nå skal ikke jeg si noe om bagasjeplass og kupèplass i den fra før, men det er vel ikke mulig å tape på å ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Hvis denne tegningen er nogenlunde representabel for den faktiske nye bilen syns jeg Bmw er i riktig retning ang design. Den nåværende modellen er jo ganske spesiell og litt "sær" i utrykket Blir spennende å se hvordan den neste 5-serien virkelig blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg lurer på hvor MOTOR har dette ifra. Tror ikke vi skal bry oss så mye om det. Blant annet vil nok "trønder-bart-nyrene" forsvinne forgodt. Det kommer ofte mange sånne tegninger og manipulasjoner helt fram til den dagen bilen blir presentert. Så dette er sikkert bare noe som noen har tegnet, utenfor BMW-konsernet - tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Ja, jeg tror heller ikke dette er avløseren til E60, snarere en CLS versjon. Og for en versjon det ser ut til å bli - lekkert! Tror Bangle design del 2 kommer til å se riktig så rå ut, mer raffinert enn idag, men samtidig spennende og moderne! Mange har hetset Bangle, men hvis suksess måles i antall solgte enheter, har han gjort det strålende! Se bare på E92/93, Z4 også, ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå