honnings88 Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 faste seter. Hvis det er rift i setene er det ikke så interresant. Trenger nye fordi de gamle er stygge. Men hvis jeg får dem slengt etter meg kommer jeg sikkert å henter.
verticalescape Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Skal sjekke i morgen om jeg har noe som er helt har to biler med interiør så...
sapphire Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 panser feste? nakkestøtter bak i svart skinn? tettelister til dører, koffertlokk? displayet som viser hvilket gir du har valgt? plastplate under bunnpanne?
verticalescape Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 Har panserfeste, må sjekke om alle dørlistene er hele, men tror det, og tror jeg har den plastplata og.. har ikke nakkestøtter i skinn og det displayet er solgt..
^B^M^W^ Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Har du motordeler til m50b25? Tenker på dynamo, coiler og lambda......
verticalescape Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 har dynamo fra m50b20, den passer, men er på 80 ampere og ikke 140... lambda har jeg ikke tror jeg, men coilene fra m50b20 passer også på 2,5 tror jeg.. har 12 av disse
honnings88 Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hei trenger bakluke til sedan og støtfanger bak. Helst lazurblau metallic men er int. i alle farger. Send meg pm
borte Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Hei! Trenger alle 4 dørene og begge forskjermene! Har du det? ..Pris?
Stonescream Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Dersom det er automatgir på noen av de, trenger egentlig hele den ramma som står rundt girstanga. Den med P, D, N, R osv på. Den plastikkdingsen som går frem og tilbake med girstanga har krølla seg helt feil + at noe greie er knekt så for øyeblikket har jeg en 1,5 cm bred sprekke som alt mulig rart kan falle nedi. Har du svart skinn på den plata, kan jeg bare ta hele, så slipper du å demontere så voldsomt.
verticalescape Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 Dersom det er automatgir på noen av de, trenger egentlig hele den ramma som står rundt girstanga. Den med P, D, N, R osv på.Den plastikkdingsen som går frem og tilbake med girstanga har krølla seg helt feil + at noe greie er knekt så for øyeblikket har jeg en 1,5 cm bred sprekke som alt mulig rart kan falle nedi. Har du svart skinn på den plata, kan jeg bare ta hele, så slipper du å demontere så voldsomt. skal se på den bilen jeg har med automat. vet jeg har demontert dette, og det ligger i bilen en plass
Stonescream Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Dersom det er automatgir på noen av de, trenger egentlig hele den ramma som står rundt girstanga. Den med P, D, N, R osv på.Den plastikkdingsen som går frem og tilbake med girstanga har krølla seg helt feil + at noe greie er knekt så for øyeblikket har jeg en 1,5 cm bred sprekke som alt mulig rart kan falle nedi. Har du svart skinn på den plata, kan jeg bare ta hele, så slipper du å demontere så voldsomt. skal se på den bilen jeg har med automat. vet jeg har demontert dette, og det ligger i bilen en plass Konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå