verticalescape Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Har du valeo dynamo? aner ikke hva er så spesielt med den da? å hvordan motor skal den på? har kun m50
verticalescape Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 har du refleksplate/skiltplate tilsalgs? desverre...
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Litt sent ute kanskje, men har du Tåkelys til passasjer siden? det har jeg. send PM
bmw520 Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Har du valeo dynamo? aner ikke hva er så spesielt med den da? å hvordan motor skal den på? har kun m50 vel d spessielle er at bosch ikke passer og at den da sitter i en tds,tds motorene bruker bare valeo idioti fra bmw spørr du meg, men sånn er d men takk for svaret
borte Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Gi beskjed da når du vet. rart den skulle ta kveld bare av å stå i bilen å ikke bli brukt jess..da har jeg fått sjekka den kjørecomputern, og den fungerer ikke..
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Gi beskjed da når du vet. rart den skulle ta kveld bare av å stå i bilen å ikke bli brukt jess..da har jeg fått sjekka den kjørecomputern, og den fungerer ikke.. skjønner ingenting jeg...
gsrl Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Har du en frontfanger, helst med grøftelys igjen? Visst du har, hvilken farge er det å pris??
borte Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Gi beskjed da når du vet. rart den skulle ta kveld bare av å stå i bilen å ikke bli brukt jess..da har jeg fått sjekka den kjørecomputern, og den fungerer ikke.. skjønner ingenting jeg... Ja, ikke vet jeg..Vet bare at den ikke virker som den skal..den bare blinker, og det går ikke å stille den heller....
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 jaja, du kan få litt rabatt da, neste gang du kommer og henter deler skal ta inn bilen til helga å begynne å ta ut motor, vil ha den i e30`a nå!!!
borte Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 jaja, du kan få litt rabatt da, neste gang du kommer og henter deler skal ta inn bilen til helga å begynne å ta ut motor, vil ha den i e30`a nå!!! Ja, vi kan vel gjøre det sånn ja.. Men har du sjekket opp ang. dynamo på 140A til meg?
stianler Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hei, har du skjerm til automatkassa, vier gir program og varsel?
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Har du en pen førerstol med grått trekk? har med varme og armlene ja..
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 jaja, du kan få litt rabatt da, neste gang du kommer og henter deler skal ta inn bilen til helga å begynne å ta ut motor, vil ha den i e30`a nå!!! Ja, vi kan vel gjøre det sånn ja.. Men har du sjekket opp ang. dynamo på 140A til meg? det har jeg glemt helt av, skal prøve å huske det i morgen, skal ut å skru av no deler da uansett
verticalescape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Hei, har du skjerm til automatkassa, vier gir program og varsel? solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå