R.E.H Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 huff.. skikkelig ekle bilder.. se for dere å være i hennes sko..:S kjør forsiktig! slikt er noe som aldri burde skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 finnes andre slike sider også...der det er motorsykkelulykker som er tema... der man ser bilder av hvordan en kropp ser ut når den er del i 100 biter og slikt... ambulansefolk har litt av en jobb vil jeg si... har selv vært med i ulykke med døden til følge på mc men der var det heldigvis ikke no kroppsdeler som fløy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 de bildene svei seg fast på hjerna..:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 satan.. har jo tenkt at sånn kan skje, men har aldri sett bilder av det.. sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 man finner jo endel slike bilder inne på rotten.com men til ettertanke er jo dette også faktisk mennesker som har vært utsatt for noe grusomt. ha ihvertfall respekt. Det kunne like godt vært en av oss . ufattelig tragisk, og grusomt å se hvordan livet til den unge jenta endte tragisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Nei, det er ikke hyggelig det der.. Skjønner godt poenget til ham som la ut disse bildene med at han ville få ned tallet på trafikkulykker som denne. Men for alt vi vet kan han ha fått tilatelse fra pårørende til å vise bilder fra ulykka for å hjelpe litt flere å unngå slikt. Han skriver jo han selv har jobbet med slike saker og at det ikke var noe hyggelig å komme til åstedet å måtte rydde opp. Godt det skjedde momentant, at hun ikke ble fastklemt og pint til døde! Det er nemlig det verste som kan skje i en ulykke. Men kondolerer til pårørende hvem nå enn de måtte være og sier til sjåføren: R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Ingen liker bildene. Men 99% tror ikke det kan ramme dem selv, så høyrefoten er like tung om 5min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Uffameg! Dette var ikke pent, jeg respekterer brannmenn og ambulansefolk, tenk hvor mye sånt de er borti.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 "Brains, meet sidewalk. Sidewalk, this is brains." - Den var stygg, men måtte nesten smile litt da jeg leste det Huff, tragisk, men som sagt, høyrefoten er like tung om 5 min Airbagen hjalp henne ikke akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sko og sånt Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 e sånne bilde lov å ta fy "#¤%" herregud menneske. men du tenke deg kanskje om ein gong te får du trøkke pedalen i bånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det der e nåkka av det mest groteske jeg har sett ble litt dårlig i grunn. Stakkars jente og familie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Dette var et forferdelig syn og denne posten burde vel strengt tatt vært fjernet både på Bimmers og opphavs stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sko og sånt Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 enig må finnas bedre ein måte å visa folke at fart er farligt og for da om du har kontroll betyr ikkje da at alle andre på veien vet korleis dei skal reagera i alle situasjona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 sitter og ser på disse bildene og spiser grandis... æææææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ble skikkelig dårlig jeg. Dette kunne gjerne vært fjernet for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå