Gå til innhold

Kjør forsiktig folkens!!

///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha lest deres innlegg etter at dere har sett bildene, tror jeg at jeg dropper å åpne denne linken...

Vet bare at jeg blir uvel og kvalm, og at resten av kvelden blir ødelagt...

Synd med denne jenta da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ser på disse bildene og spiser grandis... æææææ

Ingen tvang deg eller andre til å se de bildene, men hvis dere vil fjerne tråden, så aksepterer jeg det.

Skal være enig i at tråden er helt på grensa.

Men det satte ett bilde i meg, så da regnet jeg med det ville sette ett bilde i de andre som så de også.

Og varer det i en time eller en dag, så kan det faktisk være nok.

Man vet aldri når ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ser på disse bildene og spiser grandis... æææææ

Ingen tvang deg eller andre til å se de bildene, men hvis dere vil fjerne tråden, så aksepterer jeg det.

Skal være enig i at tråden er helt på grensa.

Men det satte ett bilde i meg, så da regnet jeg med det ville sette ett bilde i de andre som så de også.

Og varer det i en time eller en dag, så kan det faktisk være nok.

Man vet aldri når ting skjer.

Godt poeng du har synes jeg, og du advarer jo mot innholdet. Var ikke meningen å komme med kritikk mot deg, men bare for å advare andre en gang til om at innholdet ER helt jævlig og ikke verdt å se(synes jeg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkeligheten er stygg og dette er god nok grunn til ikke å bli brannmann/ambulansesjåfør for meg.

er nok en tankevekker for de fleste,men tviler på at det trenger inn hos de som virkelig idiotkjører. synd at dette kan være resultatet for en uskyldig sjåfør på feil sted til feil tid også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkeligheten er stygg og dette er god nok grunn til ikke å bli brannmann/ambulansesjåfør for meg.

er nok en tankevekker for de fleste,men tviler på at det trenger inn hos de som virkelig idiotkjører. synd at dette kan være resultatet for en uskyldig sjåfør på feil sted til feil tid også

Ditto

Virkeligheten er hard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånt er fullt mulig! Og det skjer før en aner det... Mista storebror på 23 i fjord sommer! Jeg kan skrive under på at det er like tungt å sitte å holde en person, som står deg så nær og vite at nå er alt slutt, enten personen er hel eller ikke! For meg blei helvete en realitet 15. juli 2005, da forsvant mitt absolutt største forbilde!

Vær forsiktig, og tenk på at de som sitter igjen blir like ødelagt som de som omkommer(kan det virke som)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den tidligere i kveld, men måtte liksom se igjen, er virkelig sånn man ikke overhode tror kan skje... skjedde omtrent det samme med en lokal gutt her for noen år siden.. muttarn var på ulykken, og måtte dra hjem til foreldre og familie å fortelle det... er en jobb jeg sterkt respekterer etter å se slike bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...