tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Enig fjern driten!Anbefaler på det sterkeste å motstå nyskjerrigheten på denne, ble fysisk kvalm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Etter å ha lest deres innlegg etter at dere har sett bildene, tror jeg at jeg dropper å åpne denne linken... Vet bare at jeg blir uvel og kvalm, og at resten av kvelden blir ødelagt... Synd med denne jenta da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Trådstarter advarer jo med at det ikke er noe for sarte sjeler Pent var det ikke. Og mht pårørende så er det jo trasig at slike bilder ligger ute på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Wow. Sterkt. Ble dårlig av de bildene, men det er en skikkelig tankevekker though. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Høyrefoten min er like tung etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Høyrefoten min er like tung etter dette. Man e som regel tøff til det smeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Å fy faen...DET var direkte nasty...Blir kvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 sitter og ser på disse bildene og spiser grandis... æææææ Ingen tvang deg eller andre til å se de bildene, men hvis dere vil fjerne tråden, så aksepterer jeg det. Skal være enig i at tråden er helt på grensa. Men det satte ett bilde i meg, så da regnet jeg med det ville sette ett bilde i de andre som så de også. Og varer det i en time eller en dag, så kan det faktisk være nok. Man vet aldri når ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 sitter og ser på disse bildene og spiser grandis... æææææ Ingen tvang deg eller andre til å se de bildene, men hvis dere vil fjerne tråden, så aksepterer jeg det. Skal være enig i at tråden er helt på grensa. Men det satte ett bilde i meg, så da regnet jeg med det ville sette ett bilde i de andre som så de også. Og varer det i en time eller en dag, så kan det faktisk være nok. Man vet aldri når ting skjer. Godt poeng du har synes jeg, og du advarer jo mot innholdet. Var ikke meningen å komme med kritikk mot deg, men bare for å advare andre en gang til om at innholdet ER helt jævlig og ikke verdt å se(synes jeg da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Alle har godt av å sjå sånne bilder! Vist dei bildene der kan "redde" 1 person fra å trakke til, så har bildene etter min meining gjort "jobben" sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 virkeligheten er stygg og dette er god nok grunn til ikke å bli brannmann/ambulansesjåfør for meg. er nok en tankevekker for de fleste,men tviler på at det trenger inn hos de som virkelig idiotkjører. synd at dette kan være resultatet for en uskyldig sjåfør på feil sted til feil tid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 virkeligheten er stygg og dette er god nok grunn til ikke å bli brannmann/ambulansesjåfør for meg.er nok en tankevekker for de fleste,men tviler på at det trenger inn hos de som virkelig idiotkjører. synd at dette kan være resultatet for en uskyldig sjåfør på feil sted til feil tid også Ditto Virkeligheten er hard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ja, sånt er fullt mulig! Og det skjer før en aner det... Mista storebror på 23 i fjord sommer! Jeg kan skrive under på at det er like tungt å sitte å holde en person, som står deg så nær og vite at nå er alt slutt, enten personen er hel eller ikke! For meg blei helvete en realitet 15. juli 2005, da forsvant mitt absolutt største forbilde! Vær forsiktig, og tenk på at de som sitter igjen blir like ødelagt som de som omkommer(kan det virke som)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Så den tidligere i kveld, men måtte liksom se igjen, er virkelig sånn man ikke overhode tror kan skje... skjedde omtrent det samme med en lokal gutt her for noen år siden.. muttarn var på ulykken, og måtte dra hjem til foreldre og familie å fortelle det... er en jobb jeg sterkt respekterer etter å se slike bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Ja, jobben med å fortelle dette til pårørende må være noe av det verste.. Det kan vel igrunn sammenlignes med jobben til de som må plukke opp "restene" som det står. Har selv sett de bildene 2-3 ganger jeg og.. Kommer liksom ikke over de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå