styggen82 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 er på utkikk etter en org. tlf til e39, 2000 mod. stasjonvogn, men finner ingen som kan skaffe. noen forslag til hvor en kan lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 BMW f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Jeg ville tatt en ringerunde på div. høggere i landet og til koed. Telefoner ligger til stadighet ute på ebay også, så hvis du titter litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du har den trådløse, så er vel denne eller denne brukbar? Eller har du den "gamle" telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du har den trådløse, så er vel denne eller denne brukbar?Eller har du den "gamle" telefonen? har ikke tlf i det hele tatt, men vil installere full pakke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Da har du en liten jobb å gjøre. Jeg vil anbefale deg å heller bygge inn bluetooth og montere inn en "slip in". Bluetooth DIY finner du her. Delene får du hos koed.dk, din lokale BMW forhandler eller bare ved å holde utkikk på ebay.de. Hvis du velger slip in for Nokia 6310(i) så har jeg noen slike i sort hvis du er interrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Sjekk ut DIY guiden på Bimmernav.com Helt grei guide, henviser til BMW delenr osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Da har du en liten jobb å gjøre. Jeg vil anbefale deg å heller bygge inn bluetooth og montere inn en "slip in". Bluetooth DIY finner du her. Delene får du hos koed.dk, din lokale BMW forhandler eller bare ved å holde utkikk på ebay.de. Hvis du velger slip in for Nokia 6310(i) så har jeg noen slike i sort hvis du er interrisert. nice, dette så bra ut!!! takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå