Sevenord Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Noen som har dette? Ser for meg at det kan bli klamt og kaldt omhverandre Pga knirk og slikt i mitt vakre lilla stoffinteriør, så går jeg å leker ved tanken på å bytte ut interiøret.. Noen tips til hva jeg bør gå for om jeg ikke går for skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Jeg har hatt skinninteriør i de fleste BMW'ene jeg har hatt og jeg kommer ikke til å kjøpe meg en ny hovedbil uten skinninteriør. Jeg har ikke aktiv seteventilasjon, men har varmeseter. Om vinteren blir setene fort varme ved bruk av varmesetene, men på sommeren er jeg enig i at det fort blir varmt om bilen står i solen. Sørg bare for å ikke kjør med shorts eller degg til setet med et lite teppe etc. Har som nevnt hverken hatt problemer om sommer eller vinter med skinninteriør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 i min 325tds har jeg det. men bare pga manglende gass på ac. Har aldri opplevd noe ubehagelig klamme eller kulde. Dette er da hvitt skinn. Jeg ville slått til på alcantara istedenfor skinn. velour er jo bra og veldig slitesterkt, men litt "kjedelig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Jeg har skinnint. og null AC, og synes det er helt greit. Litt kaldt med det samme nå på vinterstid, men det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg er meget fornøyd med veloursetene mht kulde/varme, men når det knirker i annenhver sving så fjerner det ALL kvalitetsfølelse og jeg mister smilet jeg egentlig burde hatt.. Men da virker det jo på dere som at man kan leve med skinninteriør uten AC, så jeg får holde øynene åpne etter det. Vaderinteriør i Alcantara er egentlig drømmen, men det er kanskje vanskelig å skaffe? Ivertfall til Sedan? Om noen vet om noe interiør til salgs så send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 kjøp varmereflekterende folie og legg på alle vinduene... har lakt på min bil og det reflekterer oppmot 70% av varmen om sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Jepps, det er ikke dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Noen som vet om interiøret fra en touring passer inn i en sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Noen som vet om interiøret fra en touring passer inn i en sedan? Fremstolene passer. men ikke baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har mørkt skinn i svart bil, og kan ikke si at de har blitt så varme eller kalde at det på noen måte gjør at jeg angrer.. når det er kaldt har man klær på seg, når det er varmt kan det bli varmt om man har bar overkropp eller shorts, men det overlever man.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Takker for svar! Da gjenstår det bare å finne noe... Syns selv at beige sportsinteriør i skinn er meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Har svart skinn i min bil og nix AC. Opplever det ikke som noe problem i det hele tatt; skinn er fantastisk og øker gleden ved å ha bil mange hakk! Bare husk å ta godt vare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg er meget fornøyd med veloursetene mht kulde/varme, men når det knirker i annenhver sving så fjerner det ALL kvalitetsfølelse og jeg mister smilet jeg egentlig burde hatt..Men da virker det jo på dere som at man kan leve med skinninteriør uten AC, så jeg får holde øynene åpne etter det. Vaderinteriør i Alcantara er egentlig drømmen, men det er kanskje vanskelig å skaffe? Ivertfall til Sedan? Om noen vet om noe interiør til salgs så send meg en PM Hehe, viss du vil ha noe som ikke knirker, så må vel vanlig stoffinteriør være tingen. Alle skinn seter til e36 knirker som faen. Dette fordi de ligger å gnager borti div ting når de er helt nedstilt. Gniks gniks...Vanlig lyd det. Bare sett på litt musikk så kan du kjøre med smil om munnen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Nei jeg skal forklare bedre. Det er ikke direkte knirk, det er mer at setet faktisk er litt løst! "knirk" i skinn regner jeg med, men problemet mitt er som sagt at setet faktisk flytter på seg. Noe som er vanskelig å skjule med musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hehe, den var verre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå