NyborgRacing Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 kan gi deg 650 for den inkl frakt.. da kan du sende meg pm for adr å fullt navn ås kan du sende den i morgen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 jeg byr 500,- for sportsanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 den sports stanga er orginal bmw? og stammer opprinlig fra z3 m roadster? (koster 400 på gs) er det denne du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Er ikke dette den samme da? 289,- eks mva koster den jo ny hos Koed. https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e36&menulinkid=1858&undermenuid=9#boksanker_4323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 stemmer det ellingsen... og den jeg kjøpte kom på drøye 1100,- inkl. frakt, toll(400,-) og mva! Så de prisene som står på koed blir betydelig høyere på små pakker! er forøvrig fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den aluminiumsklossen følger også med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 hvorfor har du betalt toll? det er ikke toll på bil deler, du mener vell norsk moms? denne koster 400 på gs., hvorfor kjøpte du for 1100 på koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Har nok betalt 1100 for alle tre delene ja.. med frakt.. Pris Koed: 289+56+199 = 544 DKK Frakt: 200. = 744 DKK. 744DKK= 818,40 NOK 25% mva. 818,4 x 1,25 = 1023 NOK. Og da ca 100kr til TNT i fortollingsgebyr. Ikke noe 400 i TOLL, det beløpet er MOMS og FORTOLLINGSGEBYR. nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tragiske norge.. En del som koster 289,- eks mva i danmark ender opp på 1100,- .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tragiske norge.. En del som koster 289,- eks mva i danmark ender opp på 1100,- .. 3 deler, tilsammen 544 DKK UTEN moms. Eneste "tragiske" er jo fortollingsgebyret, men det er jo ikke så stort heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 ja sikkert slik det var... fikk i alle fall regning fra TNT på 400,- og drøye 700,- fra KOED! Men nå forsvant vel litt av poenget med denne tråden... Jeg la den ut for å selge en ny shortshift og alu.kloss fra KOED jeg ikke trenger lenger da jeg har fikk en annen... velger å selge den nye, for ikke å få no kluss seinere(inntrykk av at det finnes MANGE vrange kjøpere også). nå er jo dette blitt en tråd der det diskuteres moms-, toll-, og fraktpriser! I og for seg greit det, men da er det perfekt om folk åpner en ny tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 ja sikkert slik det var... fikk i alle fall regning fra TNT på 400,- og drøye 700,- fra KOED!Men nå forsvant vel litt av poenget med denne tråden... Jeg la den ut for å selge en ny shortshift og alu.kloss fra KOED jeg ikke trenger lenger da jeg har fikk en annen... velger å selge den nye, for ikke å få no kluss seinere(inntrykk av at det finnes MANGE vrange kjøpere også). nå er jo dette blitt en tråd der det diskuteres moms-, toll-, og fraktpriser! I og for seg greit det, men da er det perfekt om folk åpner en ny tråd! Godt poeng! Min mening var bare at du ikke selger den for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 hehe... var ikke stramt ment, knapt nok negativt, men greit å ro litt inn på temaet igjen! hehe... er ikke den som gidder å lure folk for et par hundringser, men flott at du påpeker det! takker for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 700 inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå