Frode H. Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Fikk montert på hvite blinklys rundt hele bilen og sort plate mellom lyktene bak. Synest det gjorde seg bra men må nok bytte til blanke pærer også. Har også kjøpt inn 8x16" BBS RX som skal brukes til vinterhjul samt bestillt sommerdekk (Falken FK-452 235/45-17") til Pit Lane felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ser meget bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ser bra ut denne Frode H.! Gleder meg til å se den "live" på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Meget bra eksemplar av E34 du har der. De Pitlane felgene, er du nye eller bare nyoverhalte? Så litt "gamleskolen" ut, altså perfekt til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Pit Lane felgene er nylakkerte, så de ser ut som nye. Er usikker på hvor gamle de er men jeg tror også de blir bra på E34. Har sett slike felger èn gang før og det var på en E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Faren min satt 17" BBS Pit Lane på min mors Galant på midten av 90 tallet en gang, meget pene felger og forøvrig en veldig flott E34 du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Den plata mellom baklyktene gjør virkelig hekken penere, og selvfølgelig sammen med hvite blink . Og silver vision pærer er ett must med hvite blink. Kommer det noen blanke runde enderør? Kun det som mangler på bakparten mener nå jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Kommer det noen blanke runde enderør? Kun det som mangler på bakparten mener nå jeg . Jeg kommer ikke til å bytte potten, tror jeg.. Når jeg vil høre litt eksosbrumming tar jeg meg en tur med Compacten. Kanskje det finnes noe orginalt chromeblekk som kan slås innpå standardstussene? Har sett det til andre modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Ser du bor på Karmøy, gleder meg til å se denne på veien! Likte fargen spesielt godt, du får se etter min(tizianrot E34, med M-parallel felger). Edit: Du må gjerne peise på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Jeg kommer til å legge ut flere bilder etterhvert som ting blir montert. Den ser litt kjedelig ut nå med orginalfelger. Har du et bilde av din? Har søkt etter Tizianrot men kan ikke finne noen bilder. Virker ikke som den vanligeste fargen i gata akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Kommer det noen blanke runde enderør? Kun det som mangler på bakparten mener nå jeg . Jeg kommer ikke til å bytte potten, tror jeg.. Når jeg vil høre litt eksosbrumming tar jeg meg en tur med Compacten. Kanskje det finnes noe orginalt chromeblekk som kan slås innpå standardstussene? Har sett det til andre modeller. Du har jo også disse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Men disse innebærer demontering av potten + sveising, noe som er altfor mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Da begynner bilen å nærme seg ferdig. Det som er kommet til nå er bl.a Bilstein B12 senkesett og nye sommerdekk. Hadde egentlig litt forhåpninger om at Bilsteinsettet ikke skulle bli altfor hardt på denne bilen men der tok jeg litt feil. Slik det ble nå har Compacten overtatt rollen som den komfortable bilen og det skulle egentlig vært motsatt.. Når jeg hadde ute hattehylle o.l for å bytte dempere/fjærer skiftet jeg samtidig ut bakhøyttalerene til noe dynaBel greier fra Eltek og satte inn en 80 kroners solgardin fra Biltema som passet perfekt inn i bakvinduet. Bilder fra i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Gratulerer med en kjempefin e34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 kas fargekode e da på bilen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå