Gå til innhold

Min '94 E34 525ia

Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk montert på hvite blinklys rundt hele bilen og sort plate mellom lyktene bak. Synest det gjorde seg bra men må nok bytte til blanke pærer også.

dscf2712mg7.jpg

Har også kjøpt inn 8x16" BBS RX som skal brukes til vinterhjul samt bestillt sommerdekk (Falken FK-452 235/45-17") til Pit Lane felgene.

dscf2731th6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer det noen blanke runde enderør? Kun det som mangler på bakparten mener nå jeg :wink: .

Jeg kommer ikke til å bytte potten, tror jeg..

Når jeg vil høre litt eksosbrumming tar jeg meg en tur med Compacten. :wink:

Kanskje det finnes noe orginalt chromeblekk som kan slås innpå standardstussene? Har sett det til andre modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å legge ut flere bilder etterhvert som ting blir montert. Den ser litt kjedelig ut nå med orginalfelger.

opt1173632609c.JPG

arx1173632720o.JPG

Har du et bilde av din? Har søkt etter Tizianrot men kan ikke finne noen bilder. Virker ikke som den vanligeste fargen i gata akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det noen blanke runde enderør? Kun det som mangler på bakparten mener nå jeg :wink: .

Jeg kommer ikke til å bytte potten, tror jeg..

Når jeg vil høre litt eksosbrumming tar jeg meg en tur med Compacten. :wink:

Kanskje det finnes noe orginalt chromeblekk som kan slås innpå standardstussene? Har sett det til andre modeller.

Du har jo også disse :P .

image_6180_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da begynner bilen å nærme seg ferdig.

Det som er kommet til nå er bl.a Bilstein B12 senkesett og nye sommerdekk.

Hadde egentlig litt forhåpninger om at Bilsteinsettet ikke skulle bli altfor hardt på denne bilen men der tok jeg litt feil. Slik det ble nå har Compacten overtatt rollen som den komfortable bilen og det skulle egentlig vært motsatt..

Når jeg hadde ute hattehylle o.l for å bytte dempere/fjærer skiftet jeg samtidig ut bakhøyttalerene til noe dynaBel greier fra Eltek og satte inn en 80 kroners solgardin fra Biltema som passet perfekt inn i bakvinduet.

Bilder fra i dag:

arx1174926878s.JPG

rgh1174926911q.JPG

cqs1174926937l.JPG

arx1174926968s.JPG

jdv1174926991g.JPG

bfi1174927011i.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...