Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Jeg hadde blitt skremt hadde denne dukket opp i speilet mitt Den var tøff, men felgene?. Lever i den tro at det er vinterfelger som kansje skal byttes ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ja felgene skal byttes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ja felgene skal byttes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Er det en ekte Hamann 530d? Så feit ut den men litt usikker på om jeg likte nyerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Fronten var sjefsrå! Likte ikke lista på bagasjelokket. Felgene skal du jo bytte (heldigvis). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Meget pent Diezelpower. Godt det ordnet seg til slutt med den nye fangeren. Hva var forresten størrelsen på enderørene dine? Er det Eisenmann rør? Hva betalte du for at Svendsen Eksos sveiset de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Flott bil Diezelpower=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Meget pent Diezelpower. Godt det ordnet seg til slutt med den nye fangeren. Hva var forresten størrelsen på enderørene dine? Er det Eisenmann rør? Hva betalte du for at Svendsen Eksos sveiset de på? Størrelsen på enderørene er 2x74mm. Eisenmann ja... Betalte i underkant av 900 kroner hos svendsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Flott bil Diezelpower=) Takk skal du ha Preben! Hva synes din far om nyebilen sin? Fornøyd? Den var fet! Hvem solgte du gamlebilen min til da? Hvor i landet havnet den og hvor mye fikk du for den? Hvilken bil kjører du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Aahhh, heftig! Ser bare frem til bilder med skikkelige store kantfelger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Aahhh, heftig! Ser bare frem til bilder med skikkelige store kantfelger . Kantfelger har jeg....om de var de du refererte til... Hvis ikke, sjekk profilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Aahhh, heftig! Ser bare frem til bilder med skikkelige store kantfelger . Kantfelger har jeg....om de var de du refererte til... Hvis ikke, sjekk profilen min.. Rå bil Er det disse felgene som skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Er sikkert de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Flott bil Diezelpower=) Takk skal du ha Preben! Hva synes din far om nyebilen sin? Fornøyd? Den var fet! Hvem solgte du gamlebilen min til da? Hvor i landet havnet den og hvor mye fikk du for den? Hvilken bil kjører du nå? Han er maksimalt fornøyd å d burde han være for ditta er nåke av det sjukaste eg har prøvd..Solgte gamlebilen min til ein i stavanger..Ligger foresten på autodb no til salgs ijenn..Eg fekk 300 for den=)..Eg kjører en golf gti:( Savna gamle bile:( Men men sann er det å være student..Men så snart eg er ferdi med skulen blir det grom bil:D Rå front du hadde fresten..Må tipe far om dinna;) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå