N911 Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 når jeg starter bilen så går den rett på 3000 rpm og ligger der konstant går ikke vekk når jeg kjører den drar bilen på alle gira når jeg slipper gassen:( noen som har noen forslag!!! haster!!! glemte og si at det er en 325 88mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 sjekk om alle vakuum slanger er i funskjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 hei har sjekka alle slangene rundt insugsmanifoilen og alle er ok! er det flere slanger og ting og tang jeg kan sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwar325 Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Har du sjekka vaieren på gasspjelet ditt. At ikke gasspjeldet er for mye åpent på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 hei eg tok av alt utenom gasspjelde og fyrte den opp og det flytta seg ikke som jeg kunne se.? kan det ha noe med Tomgangs skruen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 forsto ikke helt; er det turtallet på motoren eller turtelleren som henger seg opp på 3000? har vært ute for at på enkelte opel så henger turteller seg opp på 2000 omdreininger selv om motoren går vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Kan det være at tomgangsregulatoren har hengt seg opp? Er turtallet så høyt når motoren er varm også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 motoren ligger konstant på 3000 når bilen er varm men når den er kald begynner den på ca 2000 og stiger gradvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 ligger tomgangs regulatoren vedsiden av insprut dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå