Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Fin kjøring der, eller muligens ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Folka som ler og klapper da? I alle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Folka som ler og klapper da? I alle dager? Tror jeg å hadde dratt på smilebåndet.. Det vil si når jeg så de i bilen klatre ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Ja det var noen med kjøreerfaring ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Når han bruker 1 år på å førsøke å redde sladden kan man ikke annet vente. IDIOT, ikke mer å si om den saken. Skal være glad han ikke plaffa ned de scooterfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole kristian aasvestad Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Her har vi vel kun ett kjedlig eksempel på mangelfull sjåførerfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Morsomt å se airbagene sprenge! Sikkert morsomt på film, men du syns ikke det er like morsomt når en selv har fått baggen i trynet den smeller ganske hardt selvom den er myk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Er det bare jeg som ikke får sett filmen? Kommer opp errorgreier i adresselinja og en stygg side med masse dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Er det bare jeg som ikke får sett filmen? Kommer opp errorgreier i adresselinja og en stygg side med masse dritt... Hmm.. Ikke du heller nei... Ble dårlig med film på oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Får ikke sett noe film jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg vill se ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Sorry, den er borte gett. Får bare opp en masse advarsler jeg å nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 søkte å fant den! http://www.nearlygood.com/video/hillcrash.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Cannot create directshow player, gøy med genuine tar jo knekken på wmplayer og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå