bimmert Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 tenkte høre litt ang. angeleyes! jeg syns Hella er finest å hørt de er de beste, men de er jo så jævli dyre!. noen som har erfaringer med andre produsenter? hørt noe om at FK sine lyser for svakt? stemmer det? er på jakt etter noe bra å forholdsvis billig. ringene du monterer i lyktene skal jeg ikke ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 FK on In.Pro er vel de alternativene du sitter igjen med da. Disse har litt mer gulaktige ringer enn Hella. Søker du litt på disse merkene på forumet, vil du få endel svar. Noen er fornøyde, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hella har perfekt passform samt er plug n play. Derav prisen også. FK og InPro har svakere (gulere) lys) samt har ikke like god passform, og de må kobles om hvis jeg har forstått riktig. Har bare hatt Hella selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 ok, Hella har blått lys? eller har jeg sett noen som er modda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Både FK og InPro er plug and play. InPro har svært svake ringer, mens FK sine er veldig sterke. Kvaliteten på resten (plasten altså) er elendig, og man mister f.eks høydejustering. Hella er i en helt annen liga ellers, men ringene er opp-ned, små og ser teite ut. Skal du ha det billig så blir det FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hella er mer hvite enn blå. men fra noen vinkler får de blått skjær i seg. Har et bilde fra første bilen min med Hella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg mener in.pro sine helt klart ser best ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå