MrQuaker Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Noen som vet hva som menes med Individual? Står det i spesifikasjonen for min 530dA, Samt at det står på terskellisten. Hva er dette, og hva er forskjell på en individual og en som ikke er det? Er den spesialbestillt slik fra førstegangskjøperen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Bilen har mest sannsynlig blitt spesialbestilt av førstegangskjøper, ja. BMW Individual er en underavdeling som tilbyr spesielle fargekombinasjoner på interiør, spesieller lakkfarger og annet utstyr. Du kan se på hjemmesiden til BMW Individual (i USA) her: http://www.bmw.com/com/en/index_highend ... vidual.xml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Noen som vet hva som menes med Individual?Står det i spesifikasjonen for min 530dA, Samt at det står på terskellisten. Hva er dette, og hva er forskjell på en individual og en som ikke er det? Er den spesialbestillt slik fra førstegangskjøperen eller?? Ja... man kan når man bestiller en ny bil i prinsippet bestille bilen med det utstyret man ønsker. Alt fra farger til materialer kan bestilles etter egen smak og ønsker... og knapt noen biler er identiske. Du kan evt. lese mer om Individualprogrammet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuaker Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Tusen takk for tipset. Føler plutselig jeg har en spesiell bil. hehe Men det ser jeg jo da igjen på spesiell og uvanlig fargekombinasjon innvendig samt en spesiell lakk. Men takk for Svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Har du bilder av dette gliset ditt? Har sikkert sett den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå