Hylland Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Nokon som veit kven i Bergen som er billigst og best på mc - lappen... Lyte vel ta den no når våren kjeme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Billigst, og best, stemmer somregel ikke overens, men du må nok regne med et sted mellom 15-20000.- for kl A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg skal og kjøre opp til sykkel til sommeren For min del lettsykkel da men.. Skulle jo kjøre opp i sommern som var, men kjøreskolen jeg meldte meg på tok meg jo aldri inn.. Så til våren håper jeg jeg kommer i en av de første gruppene! Men når starter de egentlig med oppkjøringer rundt om i landet? (til sykkel altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 jeg tok lett fot 2 år siden. ga 7000 på svein svendesen. Har nå tatt bil og klasse a- og det kostet med 14 for begge!! deilig pris hehe.. har du en svein svendesen trafikkskole i nærheten hadde jeg ikke vært i tvil. flinke lærere, fine sykkler og biler, blan annet yamha r6 og evo8 og s3. od de er norges billigste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Hadde fj600 som skolesykkel den var slapp den, til og med en 318 is hadde nesten holdt følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg brukte kjøreskolen som ligger ved siden av kinoen (konsertpaleet) og var meget fornøyd med den. Pakkeløsning, trenger du ekstra timer betaler du ekstra for det. (feks trening på garasje snuing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Skal kjøre opp til Klasse A til våren jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Tok tung lappen for 6 - 7 år siden, kostet meg 10 - 11000,-kr. Og det med kun 4 timer + det obligatoriske. Men det er verdt hver krone!! Makan til opplevelse en varm sommerdag tror jeg ikke finnes..Helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Enig. Storkoser meg på Kawaen... men akk så farlig Når fartsgrensen er overskredet før du girer til 2 så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Skal kjøre opp til Klasse A til våren jeg også Hei, ser du bor i trondheim Da bør du kjøre opp hos steinar på centrum trafikkskole i Trondheim. Kjørte opp til storsykkel der i fjor, og er meget godt fornøyd med opplegget jeg fikk. Kom seg på 12400,- til sammen og jeg hadde aldri kjørt hverken moped eller mc før jeg begynte. Sinnsykt flink instruktør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Billigst, og best, stemmer somregel ikke overens, men du må nok regne med et sted mellom 15-20000.- for kl A. Kan køyre sykkel, er vel berre det at eg ikkje har lov til å køyre det... Satser på at eg er dyktig nok til å begynne rett på obligatorisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tok lappen i 2002 og begynte med en 97 Suzuki GSX-R 750 For en utrolig følelse det er i begynnelsen, man bare går og tripper på jobben, i vent på at dagen er slutt og man kan reise hjem og kjøre sykkel Hmm, savner sykkel litt, kanskje jeg handler meg en til våren, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tok lappen på tung i fjor sommer og havnet akkurat på 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå