Gå til innhold

Mc - lappen

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal og kjøre opp til sykkel til sommeren :)

For min del lettsykkel da men..

Skulle jo kjøre opp i sommern som var, men kjøreskolen jeg meldte meg på tok meg jo aldri inn.. :x

Så til våren håper jeg jeg kommer i en av de første gruppene!

Men når starter de egentlig med oppkjøringer rundt om i landet? (til sykkel altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok lett fot 2 år siden. ga 7000 på svein svendesen. Har nå tatt bil og klasse a- og det kostet med 14 for begge!! deilig pris hehe.. har du en svein svendesen trafikkskole i nærheten hadde jeg ikke vært i tvil. flinke lærere, fine sykkler og biler, blan annet yamha r6 og evo8 og s3. od de er norges billigste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kjøreskolen som ligger ved siden av kinoen (konsertpaleet) og var meget fornøyd med den. Pakkeløsning, trenger du ekstra timer betaler du ekstra for det. (feks trening på garasje snuing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tung lappen for 6 - 7 år siden, kostet meg 10 - 11000,-kr. Og det med kun 4 timer + det obligatoriske. Men det er verdt hver krone!! Makan til opplevelse en varm sommerdag tror jeg ikke finnes..Helt rått!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre opp til Klasse A til våren jeg også :)

Hei, ser du bor i trondheim :D Da bør du kjøre opp hos steinar på centrum trafikkskole i Trondheim. Kjørte opp til storsykkel der i fjor, og er meget godt fornøyd med opplegget jeg fikk. Kom seg på 12400,- til sammen og jeg hadde aldri kjørt hverken moped eller mc før jeg begynte. Sinnsykt flink instruktør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigst, og best, stemmer somregel ikke overens, men du må nok regne med et sted mellom 15-20000.- for kl A.

Kan køyre sykkel, er vel berre det at eg ikkje har lov til å køyre det... Satser på at eg er dyktig nok til å begynne rett på obligatorisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lappen i 2002 og begynte med en 97 Suzuki GSX-R 750 :wink:

For en utrolig følelse det er i begynnelsen, man bare går og tripper på jobben, i vent på at dagen er slutt og man kan reise hjem og kjøre sykkel :)

Hmm, savner sykkel litt, kanskje jeg handler meg en til våren, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...