Gå til innhold

HAR GATEBIL TAXIEN BLITT LODDA UT NÅ?

David
 Share

Anbefalte innlegg

Og med liten skrift i brevet som følger med loddet står det:

"Vinneren av bilen forplikter seg til å skrive under på en kontrakt om å bruke bilen i 36 mnd."

36 MND! Dæven døtte. Hadde gjort alt for å vinne den bilen, men å sørge for at den går, å at den jævla bilen må være på vært eneste treff (det siste vet jeg ikke sikkert, men at den må brukes?!?), er litt kjipt når du bor i sælbuvåg eller noe sånt. Slitsomt med 4 treff i året da ass..

Å en kan jo bare glemme å selge den da i såfall. Og har du ikke greidd å ihjelkjøre bilen på de 3 åra du har den, så skal jeg love deg prisen har deti hvertfall. Jeg skal hvertfall aldri kjøpe en 2005 modell modda 320 kjørt av en 18-åring de 3 siste åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han er jo forhåpentligvis blitt både 19, 20 og 21 i løpet av de tre årene, men det der var news for meg..

Hva i alle dager betyr det at bilen må brukes? Den kan jo ikke kjøres på veien..

Tviler på at de kommer særlig langt med det der om han går til rettssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ordrett som følger, med tydelig mindre skriftstørrelse og lys grå skrift på hvit bakgrunn føgende:

"Regler og vilkår for lotteriet:

Skulle det skje noe uforutsett med bilen før trekningen som f.eks. totalskade eller brann, vil premien bli kompensert 250.000 kroner.

Den som vinner bilen forplikter seg til signere eget skjema for bruk av den i 36 mnd fra overtagelse."

Så premien er verdsatt til 250 lapper? *ler* Da hadde jeg brent bilen hadde jeg vært gatebil, og heller sluppet unna med mellomlegget. De tjente jo 1152 betalte lodd * 500 kr = 576 000 kr bare på loddsalget. Inntjeninga på banekjøring kan vel ikke taes i betrakning siden dette mest sannsynlig føte til like mye slitasje som det de fikk i inntekt. Enn annen sak er vel at de sikkert fikk gratis dekk fra sharif og gratis skruing i form av hafsengen og co

Uansett.. latterlig.. hvertfall når det er så tydelig at reglene for lotteriet skal synes mye dårligere enn resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som blir sagt her ja. Vedkommende som vinner bilen må stille på alle treff og ha med bilen (vet ikke om dette innbærer at den fortsatt skal leies ut). Dumt opplegg spør du meg. Da hadde nok bilen "tatt fyr" om jeg hadde vunnet gitt. Og delene hadde jeg solgt.

Og bilen har jo blitt brukt bra de treffene den allerede har vært på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ordrett som følger, med tydelig mindre skriftstørrelse og lys grå skrift på hvit bakgrunn føgende:

"Regler og vilkår for lotteriet:

Skulle det skje noe uforutsett med bilen før trekningen som f.eks. totalskade eller brann, vil premien bli kompensert 250.000 kroner.

Den som vinner bilen forplikter seg til signere eget skjema for bruk av den i 36 mnd fra overtagelse."

Så premien er verdsatt til 250 lapper? *ler* Da hadde jeg brent bilen hadde jeg vært gatebil, og heller sluppet unna med mellomlegget. De tjente jo 1152 betalte lodd * 500 kr = 576 000 kr bare på loddsalget. Inntjeninga på banekjøring kan vel ikke taes i betrakning siden dette mest sannsynlig føte til like mye slitasje som det de fikk i inntekt. Enn annen sak er vel at de sikkert fikk gratis dekk fra sharif og gratis skruing i form av hafsengen og co

Uansett.. latterlig.. hvertfall når det er så tydelig at reglene for lotteriet skal synes mye dårligere enn resten

Sto disse vilkårene slik at man kunne lese gjennom dem FØR man kjøpte lodd? Eller kom de etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett de FØR jeg kjøpte loddet hvertfall. De fulgte med i brevet som fulgte med loddet. Syns det var ganske dårlig. En annen ting jeg reagerte på er at da jeg så fakturaen til dette (bestilte på nettet) ser jeg at verdien på loddet regnes ut slik noe i denne duren

- lodd 100 kr.

- Dvd ca 250 (Dette er promo dvd-en som fulgte med gatebil magazine)

- Bildet av gatebiltaxien ca 150.

Ikke drep meg om noe av de ovenstående prisene er feil. Men det er noe i den duren der. Merkelig sant? Virker som om loddet er en "pakke" der loddets verdi i "loddet" er 100 kr. Og alt annet er jeg "prakket" på. Reagerte mest på promo dvden. Den er vel gratis for f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. Tjener vel heller ingenting kanskje.. med tanke på kjøp av bilen å sånn. Men poenget er derfor bare enda klarere. Hvorfor verdsette den til "bare" 250 lapper?

Det er jeg ikke sikker på. Lotteriet er godkjent av Norges lotteritilsyn så det er sikkert en grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har altså vunnet en haug med utgifter?

En bil han ikke kan bruke bortset fra på bane, og må skaffe seg henger (og trekkbil) for å komme seg til banen. + lagringsplass. Enten garasjeplassen han har, så bilen hans (eller foreldra sin) må stå ute i 3 år, eller leie plass et sted. Er vel neppe bilen jeg ville hatt stående i gården hele året...

Jeg ville isåfall hatt med den orginale motoren, så det var mulig å bruke den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3rg1anxe]Han har altså vunnet en haug med utgifter?.

Taxi01.jpg

Nei det vil jeg ikke si.

Han har vunnet en sabla grom bil, som han sikkert kommer til å få masse glede av, han blir straks nitten så han har kommer sikkert ikke til å slutte så fært med problemer som lagring og plass o.l.

Tekniske data: Årsmodell: 2005. Motor: 3 liter, 24 v Turbo.

Effekt: 654 hk / 820 Nm.

Motor: K&N luftfilter, 300x790mm intercooler, Originale spjeldhus og bygget om trykkboksen, porta toppen litt, custom originalkammer, ARP Studs, EFI Euro 96 fullsekvensielt innsprut, 750 cc RC dyser, borra M3 blokk (0,5 mm), JE-stempler, Scienze råder med H-profil. Alt balansert sammen med standard veivaksel. egenkonstruert eksosmanifold og grenrør, Turbonetics 60-1 devided turbo, Racegate wastegate fra Turbonetics, 3,5? egenprodusert eksosrør med deler fra Ferrita Norge.

Drivverk: 7-1/4? treplatet Tilton clutch, Richmond 4+1 girkasse, spesiallaget race-mellomaksel. M5 diff, ombygde M5 drivaksler, originale nav.

Understell: KW Variant 2 INOX-Line Coilovers. Kappa stabstag bak for å få plass til drivakslene.

Bremser: Originale med Ferrodo klosser. Felger: 9,5x20.

Utvendig Styling: AC Schnitzer hekkskjørt, hekkspoiler, sideskjørt og frontfanger. Frontfangeren er modda av GATEBIL for å få større hull til intercooleren. Sveisa igjen tanklokket, fjerna utfalsinga til logo på panser og bakluke. Funksjonelt karbon takscoop strobelykter i lyktene, i hjulhusene og på taket.

Innvendig: Racepak dashlogger. flokka dashbord, Sparco Snap-off ratt, 4 Sparcostoler og belter, custom bur, 3 stk Blaupunkt kameraer (ved beina, på bakluka og sidedøra) Blaupunkt Skjermer, fire Stilo-hjelmer med intercom, karbon dørtrekk.

http://www.gatebil.no/index.php?id=761&pageid=150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...