Hylland Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Er det UMULIG å få registrert denne?? Han kan jo kanskje tjene peng på å ta betalt for at folk får sitte på på treff... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kommer aldri til å kunne måle seg med kjøringa til Hafsengen uansett han fyren dær, så da er det jo ikke noe gøy å dra på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Men den effekten der koster det den nette sum av 684 000 i engangsavgift hvis du mot formodning skulle klart å overtale en på biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 ":2j24sk7r]Han har altså vunnet en haug med utgifter?En bil han ikke kan bruke bortset fra på bane, og må skaffe seg henger (og trekkbil) for å komme seg til banen. + lagringsplass. Enten garasjeplassen han har, så bilen hans (eller foreldra sin) må stå ute i 3 år, eller leie plass et sted. Er vel neppe bilen jeg ville hatt stående i gården hele året... Jeg ville isåfall hatt med den orginale motoren, så det var mulig å bruke den... Jeg har sannsynligvis vært en av de mest kritiske til det her i denne tråden, men likvel ville jeg jo gjort alt for å vinne den bilen. Jeg kjøpte jo loddet. Jeg hadde mer enn gjerne betalt det det kostet å ha den bilen. Men jeg skal GARANTERE at hvert minutt jeg hadde brukt med motoren i gang hadde jeg vært redd for å ødelegge den (motoren). jeg er IKKE kvalifisert til å skru på den måten, så å få den i sammen igjen hvis noe ryker? *Grøss* Er enig med Espen 3|k. I ettertid kan det virke litt ugjennomtenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 tok en litt nærmere titt på bilen på treffet i september.. og en ting kan jeg love, den er kasta sammen i en fei.. jeg antar at de hadde planer om å bygge en jævli strøken og grom bil, men så nærmet treffet seg og de måtte slenge den sammen i siste liten. etter det har den bare blitt brukt og brukt og noe så jævli brukt og aldri fått noe annet stell en den gnukkinga av rask modells (dvs smøre skitten utover, istede for og vaske den av).. derfor så jeg ingen hensikt med å kjøpe et lodd til 500kr (og få med noe annen driit på kjøpet) for å ha 1:1100 sjangs til å vinne en bil som medfører mye utgifter og forpliktelser. men en kul bil er det, hvertfall på litt avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Det står ordrett som følger, med tydelig mindre skriftstørrelse og lys grå skrift på hvit bakgrunn føgende:"Regler og vilkår for lotteriet: Skulle det skje noe uforutsett med bilen før trekningen som f.eks. totalskade eller brann, vil premien bli kompensert 250.000 kroner. Den som vinner bilen forplikter seg til signere eget skjema for bruk av den i 36 mnd fra overtagelse." Jeg reagerte også da jeg så dette først etter at jeg bestilte loddet. Så da ville jeg egentlig ikke delta på lotteriet, og forsøkte avbestille. Først så gikk det greit, men så fikk jeg en purring. Endte med at jeg måtte betale for det "flotte" bildet av bilen. Da ble jeg litt arg Syntes det hele var en uproffesjonell måte å drive et lotteri på. Burde vært opplysningsplikt på avtaler før man deltar, slik at man vet hva man går til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Det er bare å sende en mail til forbrukerrådet vet dere. Personlig stod jeg over de 500,- rett i lomma på Gatebil-gutta, selv om det var fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Det er bare å sende en mail til forbrukerrådet vet dere. Personlig stod jeg over de 500,- rett i lomma på Gatebil-gutta, selv om det var fristende. Hadde jeg deltatt og vunnet, hadde jeg brukt mer tid, men når det er snakk om 350,- orker jeg ikke å bruke tid å krefter på en slik sak. Det eneste er at min troverdighet til Gatebil er svekket, og at jeg mest sannsynlig ikke vil støtte de noe særlig i fremtiden. Det får være straff nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Har nå lest at de skal ha 2 E39 M5'er isteden for Taxien og de ville ikke bli trimma pga de var lei av å skru på taxien hele tiden. Skal visst ha blitt mer skruing enn kjøring. Regner nå med de gatebil gutta har litt kunnskap og ikke minst peng til å holde den vedlike. Og det skal en på 18 år gjøre nå? Har vel ikke råd til å leie garasje til den en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kommer aldri til å kunne måle seg med kjøringa til Hafsengen uansett han fyren dær, så da er det jo ikke noe gøy å dra på treff. Tror du helt seriøst at han ikke kommer til å ha det gøy med den bilen på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hva skjer hvis han uteblir på noen treff i perioden på 36mnd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kommer aldri til å kunne måle seg med kjøringa til Hafsengen uansett han fyren dær, så da er det jo ikke noe gøy å dra på treff. Og siden Hafsengen ikke hadde sjanse mot Tommy Rustad (med 250hk mindre), så er det ikke noe gøy å se Hafsengen heller lenger? Eller mener du da at sjåføren selv ikke har det gøy fordi andre kjører råere? Merkelig innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hadde det vært jeg som hadde vunnet den ville jeg ribbet den totalt, satt på noen kjipe felger, en standard stoff stol, og den ene m20b25 jeg har i garasjen. så ville jeg tauet den ned til oslo og satt den utenfor kontoret til gatebil og gid dem nøkklene.. for det sto vel ikke noe om at den måtte være i den samme standen i 36mnd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hadde det vært jeg som hadde vunnet den ville jeg ribbet den totalt, satt på noen kjipe felger, en standard stoff stol, og den ene m20b25 jeg har i garasjen. så ville jeg tauet den ned til oslo og satt den utenfor kontoret til gatebil og gid dem nøkklene..for det sto vel ikke noe om at den måtte være i den samme standen i 36mnd?? Kunne vært artig å sett den kontrakten?? Det er vel ikke tilfeldigvis en på forumet? Eller noen som vet om ett forum. Kan jo godt hende han har bil, siden han er 18, og er med i ett forum? Tror det er greit sånn info legges ut.. Så ser alle hvor jævli kommerst gatebil har blitt.. selv har jeg bare vært med i 3 år. Men i år tok kaka.. Leif Nilsen har ALDRI vært så overlegen som nå. Det lyser ut av øya pån at han føler seg konge der han står ved utkjøringa i depotet. hmmf. Kanskje det heller blir bimmers treff neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Har boikotta Gatebil helt siden jeg innså at "babes'n" deres fikk mere oppmerksomhet i bladene enn bilene... Waste of space... Drar heller på treff i sverige hvor de er seriøse og fokuset ligger på bilene. Mindre overlegne er de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå