Ch88 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 E92 på M6 hjul. ser bra ut! Mye penere enn sedanen. Noen andre som har noen fine bilder av bmw's nye herlighet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg synes både E92 og M6-felgene er stilige, men kombinasjonen virker noe merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Pen bil! Grunnen til at det virker merkelig er bare at vi er vant med at de felgene sitter på M6. Jeg synes denne passet godt med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Synes de suger til seg oppmerksomheten. Tror nok de er designet til å virke store og "spise" litt av 6'eren. Tenker på de store åpningene og at felgene er mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg syntes at dette ikke var pent men det er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Var litt skeptisk første gang jeg kikket på bildene, men ser jo egentlig veldig bra ut! Men kanskje den er senket litt for mye bak? (eller litt for lite foran... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Vet ikke helt hva det er men det er liksom litt lite felg.. litt for åpent kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ser helt greit ut, men ikke helt knall Lurer på hvordan den ser ut med BBS CH eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ser helt greit ut, men ikke helt knall Lurer på hvordan den ser ut med BBS CH eller noe i den duren Jeg slutter meg til din kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Syntes det var en mindre god kombinasjon med dem felgene på det karosset. Blir ubalanse i hele formen etter mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Vet ikke helt hva det er men det er liksom litt lite felg.. litt for åpent kanskje.. Enig! For mye luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ikke det helt store spør dere meg.... Penere med Hartge felger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Syns den ble heftig med M6 hjul, men liker ikke den bakfangeren. Skrår for mye opp på sidene , den burde vært rett og litt lavere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ser grom ut, men ikkje optimalt synest eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå