Gå til innhold

Spesialbestillinger xenonsett

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har jeg Steffan. Har sendt bestilling på settet ditt også, men fikk forespørsel om 50/55W fra en annen også i går, og har akkurat fått svar fra leverandøren om at jeg kan få 55W sett. Disse vil da koste 300,- mer enn 35W-settene, men gir visst nok sinnsykt sterkt lys. Anbefales ikke i nærlys, men skal være perfekte til fjernlys.

Edit: Har bestilt noen 55W, så det ordner seg nok hvis du heller vil ha det enn 35W. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har akkurat kjøpt en 99 520 touring, der det er byttet til nye lykter. Merkelig nok er det ikke xenon, så jeg tenkte å ettermontere bi xenon på den. Kan jeg bruke dette kittet da? Og når har jeg det om det blir bestillt med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten teaser for dere som vurderer montering av xenon i fjern og nær 8)

Jeg ettermonterte xenon i fjernlysene på min E39 i våres.

Jeg kjøpte et H7-kit med 50W ballaster fra Dybvik trading.

Bildene lyver en del da jeg tok før-bildene med et annet eldre og dårligere kamera enn med etter-bildene som jeg var ute å tok i kveld..

Montering:

Du må ødelegge de originale pæreholderne.. Tok en avbiter og rev ut innmaten og tok bort det brune "dekselet" på baksiden akkurat i bøyen der for å få ledningene igjennom. I og med at det ikke er metall de festene rundt pæra og de er tykkere enn det metallet på en vanlig H7 pære så må man file bort de små "plaststøttene" som er der pæren skal hvile ellers får du ikke satt pærene på plass i lykta (blir for trangt).

Når du er ferdig med det jeg sa nå så tar du elektrikerteip eller vulkteip og teiper rundt ledningen på baksiden slika at det blir helt tett...

Som dere kan se så ble lyset sinnsykt bra :D :D

2.jpg

xenon nærlys og halogen fjernlys..

3.jpg

Xenon-fjærnlys

4.jpg

Bare nærlys

5.jpg

Xenon Nær-og fjern igjen

6.jpg

Bilde av baksiden av lykta

7.jpg

Bilde av baksiden av lykta

8.jpg

Bilde av bilen med fjernlys på

9.jpg

Bilde av bilen med fjernlys på

10.jpg

Står på utsiden av bilen og tar bilde

11.jpg

Nytt bilde med fjernlys på.

8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...