Steffan C Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Nå går det snart avgårde bestilling på H1 og H7 6000K, så er det noen flere som ønsker _annet_ enn dette må dere gi beskjed ASAP.. Du har vel fått e-post av meg vel håper jeg??? Skaffer du 50w ballaster også Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Det har jeg Steffan. Har sendt bestilling på settet ditt også, men fikk forespørsel om 50/55W fra en annen også i går, og har akkurat fått svar fra leverandøren om at jeg kan få 55W sett. Disse vil da koste 300,- mer enn 35W-settene, men gir visst nok sinnsykt sterkt lys. Anbefales ikke i nærlys, men skal være perfekte til fjernlys. Edit: Har bestilt noen 55W, så det ordner seg nok hvis du heller vil ha det enn 35W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Har akkurat kjøpt en 99 520 touring, der det er byttet til nye lykter. Merkelig nok er det ikke xenon, så jeg tenkte å ettermontere bi xenon på den. Kan jeg bruke dette kittet da? Og når har jeg det om det blir bestillt med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Er vel H7 du skal ha i så fall? Du trenger da to sett. Et til nærlys og et til fjernlys. H7 har jeg på lager, så det får du raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Trenger jeg to sett og ikke et bi xenon sett? Evt hva vil det koste da? Jeg vet ikke hva slags pærer det sitter i, men det er vanlige facelift lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ja, E39 har separate lykter (reflektorer) for nær og fjern, ergo hjelper det lite med et bi-xenonsett som har nær og fjern i samme pæra. Derfor trenger du et til nær og et til fjern. Sender deg en PM om resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor lenge holder ei slik xenon pære egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Husker ikke hva som ble sagt som levetid, men jeg monterte for to år siden og har ikke byttet enda.. jeg kjører nesten alltid med nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Er det ikke slik at xenonpærer blir svakere og svakere over tid? Leste noe om at de godt kan holde i 3000 timer, men at etter 1500 timer er de nede på 75% lysstyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Er pærene inkl i denne prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Er pærene inkl i denne prisen? Ja alt er med for å få det ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 har xenon i min e-46 facelift, ser knall ut og lyster som kula. tror ikke jeg blender så alt for mange heller:) Jeg har observert en facelift e46 med ettermontert xenon i Kristianby, og jeg ble nesten blind. Men tviler ikke på at du selv opplever det som bra lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 En liten teaser for dere som vurderer montering av xenon i fjern og nær Jeg ettermonterte xenon i fjernlysene på min E39 i våres.Jeg kjøpte et H7-kit med 50W ballaster fra Dybvik trading. Bildene lyver en del da jeg tok før-bildene med et annet eldre og dårligere kamera enn med etter-bildene som jeg var ute å tok i kveld.. Montering: Du må ødelegge de originale pæreholderne.. Tok en avbiter og rev ut innmaten og tok bort det brune "dekselet" på baksiden akkurat i bøyen der for å få ledningene igjennom. I og med at det ikke er metall de festene rundt pæra og de er tykkere enn det metallet på en vanlig H7 pære så må man file bort de små "plaststøttene" som er der pæren skal hvile ellers får du ikke satt pærene på plass i lykta (blir for trangt). Når du er ferdig med det jeg sa nå så tar du elektrikerteip eller vulkteip og teiper rundt ledningen på baksiden slika at det blir helt tett... Som dere kan se så ble lyset sinnsykt bra :D xenon nærlys og halogen fjernlys.. Xenon-fjærnlys Bare nærlys Xenon Nær-og fjern igjen Bilde av baksiden av lykta Bilde av baksiden av lykta Bilde av bilen med fjernlys på Bilde av bilen med fjernlys på Står på utsiden av bilen og tar bilde Nytt bilde med fjernlys på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Hva kommer det av at det er 2 forskjellige lysstyrker på fjernlysa hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Hva kommer det av at det er 2 forskjellige lysstyrker på fjernlysa hans? Det er kameraet som endra lukkertiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå