Jarle Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Har du H11 på lager? Kan det eventuelt bestilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Hva kommer det av at det er 2 forskjellige lysstyrker på fjernlysa hans? Det er kameraet som endra lukkertiden Jeg satt akkurat på et fotoforum for å skaffe meg en ny deskop da jeg kom til å tenke på at det var lukkertiden som gjorde forskjellen Men takk dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Gunnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvilket sett trenger eg til fjernlysene mine? Hadde gjort seg med Xenon der og, siden eg har orginalt på nær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Må man ødelegge lykta for å få settet til å passe? Vurderer å kjøpe to sett, og få bi-xenon, men har ikke planer om å få det godkjent. så vil ha muligheten til å sette i vanlige pærer igjen.. Går det, eller må jeg ødelegge de gamle pæreholderene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvilket sett trenger eg til fjernlysene mine?Hadde gjort seg med Xenon der og, siden eg har orginalt på nær... Du har H7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Må man ødelegge lykta for å få settet til å passe? Vurderer å kjøpe to sett, og få bi-xenon, men har ikke planer om å få det godkjent. så vil ha muligheten til å sette i vanlige pærer igjen.. Går det, eller må jeg ødelegge de gamle pæreholderene? Nå vet ikke jeg åssen det er på disse settene her, men på ett jeg hadde på a3'n før så var det kun dekslet bak lykten jeg måtte lage hull i. Ikke noe annet. Byttet om til halogen igjen, og bare tettet hullet. Så var det akkurat som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvilket sett trenger eg til fjernlysene mine?Hadde gjort seg med Xenon der og, siden eg har orginalt på nær... Du har H7. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå