Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan går det med bilen din A-dekk? Kjører fortsatt på kjempe trykk med orginal motor?

En bar ennå på org. motor :D Det eneste som har gått i stykker er clucht og den gummiforinga mellom girkasse og mellom aksel... Husker ikke hva denne heter. Ellers er alt tipp topp. Kjører 6 pad zinter på den nå

Skrevet
Hvordan går det med bilen din A-dekk? Kjører fortsatt på kjempe trykk med orginal motor?

En bar ennå på org. motor :D Det eneste som har gått i stykker er clucht og den gummiforinga mellom girkasse og mellom aksel... Husker ikke hva denne heter. Ellers er alt tipp topp. Kjører 6 pad zinter på den nå

Hardy-kobling heter den:) Den som gjør at det ikke rykker og napper så volsomt ved f.eks. køkjøring når du slipper og trykker på gassen.

Skrevet

sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

Skrevet
sorry men herregud å mye prat! er det noen som skal ha eller? 50 sider med prat? ikke for å ødelegge tråden. men hadde jeg vært deg a-dekk hadde jeg vært irritert pga all prating.. :) folk spør og spør men ingen skal ha..

Hehe.. ikke for å si noe negativt om det du sier, men har solgt noen kit til noen av de som har spurt en del.

Skrevet

Og du har kjøpt hvor mye? :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...