JoeNasty Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Har lenge vurdert å bytte lykteglass foran pga dugg.Tenkte da jeg bare skulle bytte lykteglassene til de med hvit blinkers. Litt tidlig ferdig på jobben idag så stakk innom fattern på jobben hans for å høre om jeg kunne låne 1500 bols til å bytte lykteglass. Etter litt om å men fant vi ut at vi kunne sjekke hva det ville koste med helt nye lykter med hvit blink og evt angel eyes.Etter en halvtime sto jeg på GS på Ensjø.Med to splitter nye Hella-lykter og baklykter og sideblink bestilt og betalt Gjett hva jeg skal i kveld...Sa noen montere nye lykter... Noen har tips før jeg evt begynner?Noe jeg må tenke på ang montering? MVH JoeNasty
Hr.smith Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 jøss da var det heldig!! Skulle gjerne vært i dine sko=)
Gunnar Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Gratulerer! Julenissen kom tidlig her også.. Speedoen og turtelleren går også hakket lenger enn hva jeg er vant med.. Heia julenissen!
pocket Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Har ikke fulgt helt med her jeg, men skal sleden få en s38 i stedenfor Rudolf?
antiloop Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Så det finnes julenisser for brukte ting også..
BlueM Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Er vel en ganske straight forward jobb det. Kjør bilen inn i garasjen, merk av posisjon på bilen, deretter hvor nærlysene treffer veggen. Etter det er det vel bare å koble av alle kontakter, løsne fire skruer og ta ut de gamle lyktene. Sistnevnte kan være litt grisete pga de £€$#¤% smeltemutterne, men ellers er det ganske greit. Jeg brukte omtrent 1 time på jobben, men da skal det sies at jeg bare byttet de ytre glassene, så den timen var inklusive demontering av selve lykta og vask av indre lykteglass.
Steffan C Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Gratulerer!Julenissen kom tidlig her også.. Speedoen og turtelleren går også hakket lenger enn hva jeg er vant med..Heia julenissen! Fått deg M5 Gunnar?????
JoeNasty Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Er vel en ganske straight forward jobb det.Kjør bilen inn i garasjen, merk av posisjon på bilen, deretter hvor nærlysene treffer veggen. Etter det er det vel bare å koble av alle kontakter, løsne fire skruer og ta ut de gamle lyktene. Sistnevnte kan være litt grisete pga de £€$#¤% smeltemutterne, men ellers er det ganske greit. Jeg brukte omtrent 1 time på jobben, men da skal det sies at jeg bare byttet de ytre glassene, så den timen var inklusive demontering av selve lykta og vask av indre lykteglass. Har bytta de nå,gikk rett fram det,men nå funker ikke nivåreguleringen,har ikke sjekket det opp,ble litt sent.Men sjekker det imorgen og må jo uansett opp på GS å hente baklykter og blinkers.Hører med dem hvis jeg ikke ser det selv.Glemte jo seff å sjekke høyden før jeg bytta da... ENDELIG ANGELEYES OG HVITE BLINKERS!
[space] Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Gratulerer!Julenissen kom tidlig her også.. Speedoen og turtelleren går også hakket lenger enn hva jeg er vant med..Heia julenissen! Fått deg M5 Gunnar????? Hva har jeg gått glipp av her nå?! Plutselig bare dukke opp med M emblemer under panseret i en tilfeldig julenissetråd?! Jeg krever bilder og forklaring!
Lien Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 ":3dny8zbv] Gratulerer!Julenissen kom tidlig her også.. Speedoen og turtelleren går også hakket lenger enn hva jeg er vant med..Heia julenissen! Fått deg M5 Gunnar????? Hva har jeg gått glipp av her nå?! Plutselig bare dukke opp med M emblemer under panseret i en tilfeldig julenissetråd?! Jeg krever bilder og forklaring! Jeg krever også en forklaring Gunnar! Er dette det såkalte hemmelig prosjektet ditt, eller har du kasta ut den gamle M30'en?
R Andersen Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Gunnar: Det ble kjøp ja! Tror det var ett bra kjøp.. Grattis med å bli eier av en M-bil!
Dirty Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 nice. håper den kommer til meg i morgen. da det kommer 2 kjøpere får å se på bilen
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 ":1in37p7b] Fått deg M5 Gunnar????? Hva har jeg gått glipp av her nå?! Plutselig bare dukke opp med M emblemer under panseret i en tilfeldig julenissetråd?! Jeg krever bilder og forklaring! Jeg krever også en forklaring Gunnar! Er dette det såkalte hemmelig prosjektet ditt, eller har du kasta ut den gamle M30'en? Hehe.. Her ble det liv. Med norske avigftsnivåer blir det desverre ingen ekte M-bil til slutt, men kaster, som Lien er inne på, ut M30en til fordel for S38en. Påbegynner ombyggingen i midten av desember. Dette skal godkjennes. Det blir da en ekte ulv i fåreklær. Kommer nemlig ikke til å ha på M5-styling. Teknisk blir det 100% M5, med Bilstein-dempere og hele pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå