mAZE Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har du noen data på bensin forbruk på den 2,4 literen? Hørt noen rykter om at den bruker mye bensin. Har sittet på med en slik en gang og det var i hvertfall pen synging fra V6'ern Jeg mener at motoren yter 170 HK ved 6000 rpm og 230 Nm ved 3000 rpm. Bensinforbruket er gjennomsnitlig 0,97 liter/mil ved blandet kjøring... tilsvarende for E39 523i er iht BMW også 0,97 liter/mil (begge med manuelt gear). Jeg har forøvrig personlig ingen problemer med Audi hvis det er interessant å vite... En kompis av meg har handlet seg en Audi A6 2,4 v6 bensin sådan ja. Og han er veldig godt fornøyd med den. Enn så lenge ihvertfall. Han har klart å få den under liter'n den å ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Den bilen din så rimelig herja ut.. hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 En som ikke overhodt vikeplikta,kom hjem fra sykehuset igår..Lå der i 5dager.. Følger diskusjonen her,,mye intressant. Har det noe for seg å velge diesel fremfor bensin,med tanke på økonomi,driftsikkerhet etc..tenker generlt nå på alle bil.modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Jeg har prøve kjørt en velutrustet 00mod A6 1.8T Var en grei bil. Men ble litt for gubbete for meg. + at jeg har hatt samme motor i en liten a3, så gikk jo ikke så allverden. Du får ikke synlige eksos stusser ut bak før ved en senere mod. På 00 er det 2 potter, men de er ikke synlig. (hvis du er en potte mann) Ellers syntes jeg de orginale setene er veldig gode å sitte i selv om de ikke ser pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ville gått for en nyere enn 98-mod hvis jeg skulle gått for a6, ettersom den får e helt annet utseende. Videre er ikke a6 noe særli og gå for uten quattro, synes jeg da. Mister mye av sjarmen om ikke. Ellers vil jeg anbefale å gå for en med sports-seter. da de tradisjonelle ikke er særlig til sidestøtte. Greit at dette er et bmw forum, men man bør da være åpen for andre ting og. En a6 med med quattro og med turbo-motor, er absolutt og anbefale og prøve. Kjøreegenskapene til audi quattro gjør virkeli at at jeg anbefaler folk her og teste en slik bil. Men selvfølgeli avhenger jo dette av hvor mye en ser for seg og legge i bil og hva en prioriterer når en ser seg etter ny bil. Er enig i at det er et "must" med quattro på disse bilene, men er derimot uenig i at A6 har gode kjøreegenskaper. Modern kjøpte seg en 2001 A6 1,8TQ i sommer og jeg har kjørt den relativt mye i høst. Den har vinglete kjøreegenskaper, og virker høy og ubalansert på svingete vei i 70-100km/t. Styreresponsen er merkelig og liker ikke girkassa heller. Eneste positive må være grei kjørekomfort og sprek motor. Og denne bilen er 100% feilfri og i topp stand i følge Møller bil.Dette er sagt helt objektivt, da jeg liker Audi veldig godt. Min 92 320 kan sikkert kjøre rundt A6`en på svingete vei, og da har jeg hvertfall et smil rundt munnen og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå