Skimmy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jækla fin farge da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nei jeg syntest den fargen var veldig fin, var å så på en bil med den farga for en stund siden og syntest den var veldig pen . Bilen blir levert til nedpussing og lakering i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 råå farge du har valgt blir bra bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Får da håpe det Bilen ble levert til Lakkering i dag, og får Hekksjørt, Sjerm og frontplate Tirsdag\Onsdag. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Da fikk jeg Hekksjørtet, Frontplata og Sjermen jeg bestilte fra Koed Leverte det til lakerer'en i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 nice. sikkert litt bedre passform på den bakfangeren din enn min:P blir bra når denne blir ferdig tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 pent pent! Hvordan går det med lakeringen da? Lenge til du får igjen bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Han har bynt å bytte kanaler og baksjerm, så får den vel ferdig om 3 uker ca . Men det blir da uten Hekkvinge og Sidesjørt, det blir montert til sommern . Så blir det sikkert bestilt sorte baklykter og sorte de-lykter om en måneds tid ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 hvordan vinge var det du hadde kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Bra å se det er også andre som har bildeleri stue og på kjøkken. Lest igjennom prosjektet nå. Spennendet.. skal følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 hvordan vinge var det du hadde kjøpt? Har ikke kjøpt vinge enda, blir til sommern Og da tengte jeg å kjøpe en M3 kopi vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har vert å tatt ut en farge på bilen nu Sa jeg skulle ha lilla farge på bilen , men fant en blåfarge som jeg likte veldig godt så det ble den . Fargen er fra en Nissan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 er det denne blå fargen? kompis av meg sin bil. lakkert i nissan blå metallic, med perlemor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Nei er mørkere den fargen jeg har tatt ut Og fargen blir mørkere når sola skinner på den osv. Tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Da har jeg fått ineriøret fra Søstra mi fra Fredrikstad Trenger en rens og shine så blir dette veldig bra , så så si strøkent Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå