Azeton Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 hvordan er det når subbene pumper mot forsterkeren? er det ikke en muliget for at subbene kommer til og risteløs noe i forsterkeren?
Endre87 Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 Det blåser ikke så jevlig mot forsterkern seru , da måtte det vert noe helvette til anlegg i bilen tror jeg , men avkjøler den bra da, pga att reflexrørene blåser rett på forsterkern . Den eneste måten slikt kan sje er om forsterkern står på kassen til suben og kassen er dårlig festet, slik att det blir viberasjoner . Mvh
Azeton Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 var med på et bygg på et annlegg som klarte å riste forsterkeren i stykker. enda den bare lå ved siden av
Endre87 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Må nokk enten vert en del viberasjoner eller dårig festet forsterker, for det skal ikke vere murlig om alt sitter fast bak i bagarsjeromet.
Endre87 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 Tipper det blir sorte nyrer, men kjøper meg det fra gs så har jeg jo crome på nå, så får jeg se hva som er finest , for alle lister rundt bilen blir lakert sort så får se hvordan det blir. Skal sette opp bilder av alt jeg gjør når jeg monterer fronten når jeg får monterings settet til fronten . Og delene fra koed blei sendt videre fra oslo i dag så kommer sikkert fram i mårra eller i over mårra . Mvh
Endre87 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 Fått lagd en vegg til på anlegget, lite gjort pga jevlig dårlig vær
Endre87 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 Da er nesten alle de nye delene kommet , mangler bare de Sorte De-Lyktene som de ikke fikk inn på koed.dk før i går, så de ble sendt da. Bilder: Skal monteres i dag eller i morgen .
Endre87 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Skrevet Desember 21, 2006 Det blir snart, hat tatt bilder , skal ta noen fler i morgen.
Endre87 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Skrevet Desember 22, 2006 Blir dette hekksjørtet på E30'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå