wheelman Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 hatt innbrudd i bilen i natt, og det var så helsikkes kjedelig! er det noen som har erfaring med denne selca alarmen fra schmiedmann? den virker ganske ok, men prisen er ganske lav? http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... gAnchor283 dem selger også orginal, med fjernbetjening til doble prisen... noen her som har erfaring med org bmw alarm? http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... gAnchor541 setter stor pris på snarlig respons, da dette skal bestilles imorra.. nå er jeg forbanna lei klåfingra littauere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 KOm oppover hit så kan jeg klabbe i en godkjent DEFA alarm i bilen din. 3500 ferdig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 hehe problemer er at bilen er jo et prosjekt... så den er ikke kjørbar enda... men du er defa forhandler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323i Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Får Selca alarmen i posten senere i dag! Har tenkt og montere selv, pluss at den er billig så eg tar sjansen.. har ikke sentral-låsen på fjernkontrol og denne alarmen har rele for sentral-lås, så to fluer i en smekk for 1500,- !! Den er vel også godkjent!? Håper den duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 du får ikke godkjent den skikkelig på forsikring, viss du monterer den selv... jeg kjøpte defa alarm i dag, den kom på 4500 ink montering... ganske billig når montør må komme til meg mohahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hehe problemer er at bilen er jo et prosjekt...så den er ikke kjørbar enda... men du er defa forhandler da? Da var det værre. Jobber til daglig som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes. Bruker bare DEFA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 ok:) er bilradiospesialisten som skal komme ti meg og montere defa 7 desember... 4500 ca inkl montering og kjøring måtte jeg betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ikke den værste prisen det. Siden de reiser ut for montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 nei vet ikke jeg, men er hvertfall halv pris av bmw orginal alarm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå