Kjell Z3 Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hvorfor ikke drite i å godkjenne det forresten? Fordi han da sitter med en bil som ikke er lett å selge når den tid kommer, jeg ville ikke kjøpt en bil som ikke var godkjent på skikkelig vis.
mhane Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hei mhane. Hvor mye senker dine apex fjærer og er du fornøyd? De senker 40 mm og jeg er meget fornøyd når det gjelder utseende. Men det er kanskje en tanke for lavt. Da med tanke på bygdeveier med kul på midten, kjøre ombord på ferger når det er høy og lav vann etc. Jeg kjører jo endel kilometer i løpet av året og det går jo helt fint på vanlige veier, men du må ta hensyn når du kommer til overnevnte faktorer. Har alltid senket mellom 20 og 30 mm før noe jeg synes er passende, men fikk kun tak i dette 40 mm settet med godkjenning.
m-blå Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Er enig med deg(mhane) at 20-30mm er nok. Vi har tre unger og legg til feriepakket bil da, blir nok 40mm. for mye. Har du noe bilde som viser hvordan din bil ser ut med 40mm senk.?
mhane Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Bilen står parkert 134 nautiske mil borte akkurat nå, men skal ta noen bilder å legge ut her så fort jeg får muligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå