Hendo Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 til varmesetene har jeg de følgende ledningene... tre brune og en grå.. får ikke dette helt til å stemme... de brune er vel jord... da må den grå være + 3 - og 1 + ???? varmeseter i E28 btw
Hendo Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 da fant jeg endelig ut av det med gode gamle Haynes boka.. .... tråden kan slettes
rolfi Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Det hadde vært fint om du kunne skrevet hva løsningen var her, slik at folk som lurer på det samme bare kan ta et raskt søk og finne det her.
Fredrik Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Det hadde vært fint om du kunne skrevet hva løsningen var her, slik at folk som lurer på det samme bare kan ta et raskt søk og finne det her. Det er jeg helt enig i og jeg har derfor rettet overskriften samt skrevet dette innlegget for å aktivere tråden igjen. Det beste ville være om Hendo kunne fortelle hva svaret er, men andre kan selvfølgelig også fortelle hvordan man kobler ledningene til setevarmen...
Hendo Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 hehe... skal fortelle det.... 2 brune ledninger... JORD 1 grøn/rød .... 12 volt (fra tenning) 1 grå .... skal til 58A ... tilleggsutstyrskoblingen ... (som jeg ikke har) .. så den kobles også til 12 volt (fra tenningen også)... forkortning... 2 jord og 2 12v ps... sett på en sikkring også... så vet du att rumpa ikke tar "fyr" hvis noe skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå