Peoplez Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hallo Lurer på å kjøpe denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =30&page=2 Noen som kjenner til den? Er prisen for høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kan ikke uttale meg om prisen, men bilen er veldig strøken vil jeg påstå. Broren til min xsvigerfar eide denne for en tid tilbake, og da jeg så på og hørte historien til bilen, virket den veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Denne tilhørte en Thomas Grytten på Lillehammer, men ble visstnok solgt til en fyr på Konghelle bil...som tydligvis selger den videre.. dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Om man skal følge prisleiet på strøkne E30 M3 i tyskland så er vel ikke prisen gæærn. Men om den er verdt 229.000,- er det kun kjøper som til slutt avgjør. Pen bil er det iallefall, og hvit E30 M3 er sjeldent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Jævli feit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Råpen bil, men latterlig stygt interiør..huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Råpen bil, men latterlig stygt interiør..huff.. Å jeg trodde jeg var den eneste som tenkte dette om interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tror ikke prisen er så gal. Den er jo veldig pen og har lav km. Samt fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Lekker bil, og rå i hvit! Interiøret og bilen ellers så sinnsykt strøkent ut. Det eneste jeg hadde å bemerke var de stusselige pottene, 325i pottene er mye kulere jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Rå bil, utrolig lekker i hvit. Kunne trengt noen gull felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 den har jo blitt 10 000 kr dyrere på 1 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 E30 M3 er noko av det råeste BMW M har produsert (etter M1), og den der såg temmeleg strøken ut! Hadde eg hatt pengene og hadde våre på utkikk etter ein E30 M3, hadde eg nok vurdert den der på det sterkeste. E30 M3 vil ikkje akkurat falle i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 den har jo blitt 10 000 kr dyrere på 1 mnd... Tore driver butikk han vettø. og han bruker å få prisforlangende for bilene sine. Noe sier meg at ingen i Norge har solgt flere E30 M3 enn han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Fin fin bil, nokså dyr. Men skal du ha en strøken E30 M3 må du også betale Hvit farge gjør seg veldig på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Siden jeg akkurat har solgt en M3 i samme stand, så kan jeg si at prisen er det den skal være.. Er man ute etter en strøken M3 med lav km.stand og full historik, så bør man absolutt vurdere denne. At den er hvit er også ett pluss for mange, da det er denne fargen BMW bruker i motorsport, og E30 M3 er jo laget for motorsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå