Gå til innhold

Noen som kjenner til denne m3`en? Hentes nå i helgen :)


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener at Tore selger med 2 sett hjul til denne... correct me if I'm wrong. Jeg har sett på denne bilen og må si som alle andre: du skal lete litt for å finne en mer strøken bil enn dette. Jeg synes ikke prisen er gal heller. Hadde jeg vært på jakt etter en slik bil (noe jeg er om noen år) så kunne jeg glatt ha betalt denne prisen.

Jeg synes ikke interiøret er så galt jeg da. Passer inn i denne bilen. Å bytte ut fra originalt i denne er tabu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Tore selger med 2 sett hjul til denne... correct me if I'm wrong. Jeg har sett på denne bilen og må si som alle andre: du skal lete litt for å finne en mer strøken bil enn dette. Jeg synes ikke prisen er gal heller. Hadde jeg vært på jakt etter en slik bil (noe jeg er om noen år) så kunne jeg glatt ha betalt denne prisen.

Jeg synes ikke interiøret er så galt jeg da. Passer inn i denne bilen. Å bytte ut fra originalt i denne er tabu!

Det stemmer nok. Det skal følge med orginale e34 m5 felger lakkert hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at alle som har eid bilen mere eller mindre lider av bil perfeksjonisme. :)

Slik som denne:

Jeg veit om en som aldri kjører bil sin med skoene han går i ute, han har tøfler stående i bilen slik at han kan skifte før han trår på gulvet å begynner og kjøre :shock: Har vel heller aldri sett støv på den bilen hans :-k

Hehe,genialt! Er det snakk om en e60 530/535d overtal han til å selge til meg... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opplyse om at ingen av de hvite felgene vil følge med bilen....

Den får vist helt nye BBS krysseike med senter i Nagarosølv....

P.S. Konghelle Bil hadde denne bilen lenge før T.Grytten hadde den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir hentet i helgen :) riktig nok ikkje eg som kjøper den, men kameraten min :) blir en finfin tur heim igjen lørdagskveld :)

eg skal forøvrig se på den warsteiner e30 m3 som står der også, hadde gjort seg med den i garsjen fram til våren :) får se får se :):) gøy det da , med 2 dønn kanon m3 e30 i samme gata :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den warsteiner M3'en er rå. Digger motorrommet på den :) Har vært å sett på den hver gang jeg har vært hos Tore i det siste. (Har bilen min til salgs der). Er nesten så jeg lurer på om han egentlig har lyst til å selge den :) Det er en skikkelig grombil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...