sloppyjim Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Er interessert, men lurer på en del ting. Er senkesettet godkjent i vognkortet? Ser at den skal vises innen 31 Januar. Selges vel EU godkjent? Har du oversikt over hvilke slitedeler som er byttet? Hva med servicehefte?
D.C.V Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Skjold! gleder meg som faen! utelivet i tromsø har jeg hørt er helt konge så tenker jeg må booke meg en suite der hver helg ett år fremmover ! Det e et stykke fra skjold til tromsø, men soldatn trives vist godt på setermoen.
DCA Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 Er interessert, men lurer på en del ting.Er senkesettet godkjent i vognkortet? Ser at den skal vises innen 31 Januar. Selges vel EU godkjent? Har du oversikt over hvilke slitedeler som er byttet? Hva med servicehefte? ikke godkjent i vognkort nei... er ett h&r sett men han jeg kjøpte den av fant ikke igjen papira på det... selges eu godkjent ja:) er liten oversikt over hva som er byttet egentlig! kom og se på den! er ikke kjøpeplikt hvis du ikke er fornøyd sjø!
Azeton Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 er interessert.. må vel nesten ta en telefon på mandag.
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 noe jeg akkurat fant ut jeg ikke har hatt... abonnementsbytte idag visstnok...hehe
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 selger bilen for 70 tusen og det er veeldig lite iforhold til hvor bra stand den er i! dårligere 320'er går jo for det!
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 jada, fikk det med meg isted.. jaha...
gemiz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 den fekk eg lyst på bar synd lommabokå seie nei
Anbefalte innlegg