DCA Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 øvre singsaker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Er det cruisekontroll på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Er interessert, men lurer på en del ting. Er senkesettet godkjent i vognkortet? Ser at den skal vises innen 31 Januar. Selges vel EU godkjent? Har du oversikt over hvilke slitedeler som er byttet? Hva med servicehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Skjold! gleder meg som faen! utelivet i tromsø har jeg hørt er helt konge så tenker jeg må booke meg en suite der hver helg ett år fremmover ! Det e et stykke fra skjold til tromsø, men soldatn trives vist godt på setermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er interessert, men lurer på en del ting.Er senkesettet godkjent i vognkortet? Ser at den skal vises innen 31 Januar. Selges vel EU godkjent? Har du oversikt over hvilke slitedeler som er byttet? Hva med servicehefte? ikke godkjent i vognkort nei... er ett h&r sett men han jeg kjøpte den av fant ikke igjen papira på det... selges eu godkjent ja:) er liten oversikt over hva som er byttet egentlig! kom og se på den! er ikke kjøpeplikt hvis du ikke er fornøyd sjø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 er interessert.. må vel nesten ta en telefon på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 har tlf på jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 noe jeg akkurat fant ut jeg ikke har hatt... abonnementsbytte idag visstnok...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 selger bilen for 70 tusen og det er veeldig lite iforhold til hvor bra stand den er i! dårligere 320'er går jo for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 jada, fikk det med meg isted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 jada, fikk det med meg isted.. jaha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvordan gikk det på Naf test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 den fekk eg lyst på bar synd lommabokå seie nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg