Gå til innhold

MODERATOR SLETT DENNE...


DCA
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva du snakker om???

oljelekksje??? aldri vært en svart flekk under den bilen!!! eneste en gang men det var bensinlekkasje som jeg hendte sist hellg...noe som skal fikses...

kom ikke med slik innformasjon når det ikke er sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok just en tlf til en som driver med slikt... en gammel bruktbil blir slaktet på naf test...er helt vanlig det sa han... denne bilen lekker IKKE olje! det er garantert...men klart...det kan være svart rundt pakniger og alt slikt...det er jo normalt at en bmw er...men det er IKKKE lekkasje på den... herregud noe så teit...får selv den naftesten og vil kikke på den...vil ikke at den skal ut her hvis det er gjort helt amatørmessig... blir denne bilen slaktet på naf test blir andre 325'er plukket fra hverandre... hvis du kan sende den på pm til meg hadde det vært greit...ellers får jeg den i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja derfor har jeg lyst til å høre hva av feil de skal ha funnet som var så omfattende...bilen var på verksted rett etter jeg kjøpte den(ca 4 mnd siden) for å skifte hjullager bak...det ble gjort og samtidig gikk de over den for å eu godkjenne med samme den var inne...kunne vel sende inn papirene 1 mnd etter der tror jeg(noen som ennå ikke er gjort)...og det gikk uten noen problemer...så akkurat dette skjønner jeg ikke!

kom og se på bilen...har løftebukk og stor og varmt verksted hvis noen vil se:)

men kunne du send meg testen på pm eller mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har du fått den forresten og hvordan visste du jeg tok naf test på den?

og husk det...hadde bilen vært dårlig hadde jeg aldri ville hatt en naf test på den... det ville jo bare blitt dumt....hadde heller ikke sagt den var bra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått testen på mail ennå..men etter som jeg forsto har de lagt på ditt og datt... anbefaler å kom å se på den istedet... har alt av utstyr og løftebukk og det så MAn får sjekke så grundig man vil for å si det slik... og som en jeg snakket med sa...det nytter ikke å selge en gammel bil på naf test...er så vidt det går med nye biler sa han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF tester er sinnsykt nøye så på eldre biler sier det seg selv at det vil komme noen anmerkninger. Man må derfor selv tenke seg litt til hvilke anmerkninger som faktisk betyr noe og hvilke som er en selvfølge. Man kjøper en brukt bil og ikke en ny. Samtidig så vil jeg tørre påstå at NAF alltid gjør grundig arbeid når de tar testene og de er nok veldig seriøs så står det en feil i naf testen så er feilen ekte. Man må bare skille ut om den er alvorlig og må utbedres eller om det er en vanlig slitasje på en bil i denne alderen :) EU kontroll og NAF test må heller ikke sammenlignes for Eu kontroller ser ikke etter feil overalt. De bare skjekker om bilen er kjørbar etter forskriftene ;)

Finner bilen din ganske interessant egentlig :) kanskje jeg skulle tatt meg en tur og kikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...