glenn.G Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 luer på hvilken olje type som er best til bmw? mange mener mobil 1, andre sier castrol eller shell helix. noen som har nooen råd til olje type for å slippe å få unødvendig tikking pga av feil olje type?
R Andersen Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Hva som er best? Du vil sikkert få like mange svar som det er medlemmer på Bimmers.. Så lenge du holder deg til spesifikasjonene som BMW anbefaler til din motor, så er det samme vilken av de du velger. Prøv også å søke, da det har vært diskutert før.
bmwrasaren Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 De fleste har vel kommet fram til at Castrol er den beste oljen til BMW.
The_transporter Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 jeg kjøper alltid castrol gtx det er ikke den dyreste oljen fra castrol men bedre en den mineraloljen deres iallefall...
mr.popp Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Det kommer jo an på hvor gammel bilen din er...Har den gått mer enn 120000-150000km vil jeg ikke anbefale 5W helsyntetisk fordi bilen eter mer olje jo eldre den er....under de kilometerne ville jeg brukt helsyntetisk 5W....Castrol er meget bra og det er det BMW anbefaler selv.
535-91 Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Bruk biltemas helsyntetiske, billig og statoil i følge mange... Bruker denne på min bil som har gått 230000 uten noe forbruk. kan også avsløre at jeg nå sist kjøpte oljefilteret på Biltema, så nå er det nok mange som
DCA Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 samma hvilket merke olje... bare spesifikasjonene passer... castrol meg her og valvoline meg her... folk velger mye godt et fast merke pga de syns det er det tøffeste navnet...
Sandersen Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Vell jeg brukte noe mineralolje til traktorkjede el no rare saker sist gang nu, _IKKE_ bra men funka, men høres jo ut som en symaskin med effektanlegg
tobben! Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Bruk biltemas helsyntetiske, billig og statoil i følge mange...Bruker denne på min bil som har gått 230000 uten noe forbruk. kan også avsløre at jeg nå sist kjøpte oljefilteret på Biltema, så nå er det nok mange som Hehe, jeg bruker også biltema, og det har jeg gjort lenge. Funker knall!
Superbeetle Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Bruk biltemas helsyntetiske, billig og statoil i følge mange...Bruker denne på min bil som har gått 230000 uten noe forbruk. kan også avsløre at jeg nå sist kjøpte oljefilteret på Biltema, så nå er det nok mange som Hehe, jeg bruker også biltema, og det har jeg gjort lenge. Funker knall! Har bare hatt gode erfaringer med biltema's 5w-50 full syntetisk på flere biler.
Arimanni Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Bruker sjølv ein god del biltema deler til bilen min, og det fungerer nett som andre deler. Like orginale dei som dei du får av f.eks GS. Av olje bruker eg Castrol eller Valvoline, alt etter kva gamlingen har kjøpt eit fat av
T Y racing Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Bruk biltemas helsyntetiske, billig og statoil i følge mange...Bruker denne på min bil som har gått 230000 uten noe forbruk. kan også avsløre at jeg nå sist kjøpte oljefilteret på Biltema, så nå er det nok mange som Hehe, jeg bruker også biltema, og det har jeg gjort lenge. Funker knall! Har bare hatt gode erfaringer med biltema's 5w-50 full syntetisk på flere biler. var faktisk innom biltema i dag og spurte hvor de får oljen sin fra,det ville han først ikke si,men etter litt fikk jeg ut av han at det er statoil olja.samme olje i annen forpakkning til en tredjedel av prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå