rolfi Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Ikke mye oppløftende dessverre. Har ikke sett bilen siden jeg flyttet, og har en følelse av at den bare er borte.. Men det er kanskje like så greit med tanke på rustet som var på den. Hadde sittet og sveist enda om jeg hadde begynt på det med en gang. Kan like så greit få tak i et bedre karosseri, men nå har jeg begynt å helle over mot E21 igjen. Får hjem den igjen, så får jeg se når den er i bra stand, og E28n er i bra stand. Evt. hvis jeg kommer over en billig 525-528 med litt lite rust, der eieren vet at det som er under lakken er rust og ikke tror det er gull, som mange med E12er tydeligvis gjør. Virker som desto mer rust, desto dyrere er de. Lurer på hva jeg kunne solgt min for om jeg hadde hatt den enda Men det er iallefall en oppdatering, slik ligger det an. E12 er heldigvis ikke så skjeldne at det er helt grusomt enda, så jeg har god tid på å skaffe meg en ny
E30_Dale Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Godt du tar vare på E12! Flott med restaurerings prosjekter, synd med alt rustet, men putt putt, shit happends men du får det nå bra til! Lykke til videre, håper den blir flott til slutt...(Venter i spenning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå