askeladden Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 motoren bak har to stikk, med 5 (eller fler) ledninger i vær... så litt pes og feilsøke der når jeg ikke har koblingskjema.bryter i kupelyset?? hva den bryteren i kupelyse egentlig gjør hvet jeg ikke. Men di måtte bytte den da jeg, ga opp og for på bmw med bilen:)
wheelman Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 er det i denne som dørbryteren sitter i ?kan ikke se noen bryter der? ingen som vet???
eriklepe Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 på min e36 cab satt det en bryter inni den ja. sikkert det samme på coupe. Bryteren er vel hovedsaklig for å trigge vindusheisen idet du åpner døren. Virker den funksjonen på din? På min e36 sedan er bryteren i selve dørhåndtaket, men den har andre funksjoner bl.a varme og kupelys.
wheelman Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 hmmm ja der sier du jo noe. vinduene spretter jo opp og ned når jeg åpner døren. så da kan det ikke være dørføleren da.... hmm.
-Sammy Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Når du skal låse så spretter låsen opp igjen av seg selv, prøv å trykk døren innover når du låser. Det fungerer hos meg, altså så er der en bryter som ikke blir helt trykkt inn når jeg lukker døren uten å trykke på den. Det som ofte gjør at sentrallåsen blir smådeffekt er at det er enten en gåen "sentrallåsdriver" eller ledningsbrudd. Ledningsbruddet forekommer som tidligere nevnt oftest på bagasjeluken. Nå har også driveren på passasjerdøren min tatt kvelden.. Den bryteren som sitter i cupelyset tror jeg er en føler som skrur på lyset når en dørbryter er åpen. For når jeg drar til meg døren når jeg sitter i bilen skrur låset seg av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå