Fredrik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Sakser denne filmen fra et innlegg i bmwccn forumet av "Arne-Gunnar Z3 Coupè"... dette er noe for oss også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Ble nesten andaktig når jeg så denne filmen Dette var virkelig verdt de 23 minuttene det tok Utrolig interessant film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Joda grei nok den historien men E46 ble vel ikke nevnt en eneste gang! Finnes det liknende sammendrag for de andre seriene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Joda grei nok den historien men E46 ble vel ikke nevnt en eneste gang!Finnes det liknende sammendrag for de andre seriene? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Mye grei info/historie om 2002! Men så lite de snakket om E30 m3 og E46.. Ellers morsom snutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Her er et Top Gear innslag om E46 M3 CSL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 E46 M3CSL I wish I wish I wish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Interessant filmsnutt Forsterker bare hva jeg føler for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Har virkelig 2002 noe med 3 serien og gjøre? Men Fredrik, har de ikke glemt 1502, 1602 og de tidligere modellene? 2002 er altså forgjengeren som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Har virkelig 2002 noe med 3 serien og gjøre? Fin film, bra redigert Godt spørsmål... jeg reagerte også på den koblingen... det må være den såkalte "Neue Klasse" de tenker på som en slags stamfader til selve konseptet bak 3-serien... tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Har virkelig 2002 noe med 3 serien og gjøre? Fin film, bra redigert Godt spørsmål... jeg reagerte også på den koblingen... det må være den såkalte "Neue Klasse" de tenker på som en slags stamfader til selve konseptet bak 3-serien... tror jeg... Må være noe sånt ja, fordi når man titter på bilene som er med i filmen har de fleste runde baklykter, og jeg er ikke helt sikker. Men det var vel ikke mange 2002'er med runde lykter, og 2liter? Og, når man ser kan man også se opptil flere BMW E9'er i race version. Hva disse har med filmen og gjøre kan jo være mangt, men syns kanskje de som har lagd denne, burde vurdere og lage en om BMW Motorsport. Syns selv, at dette er en av det råeste, og vakreste biler BMW har lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Må være noe sånt ja, fordi når man titter på bilene som er med i filmen har de fleste runde baklykter, og jeg er ikke helt sikker. Men det var vel ikke mange 2002'er med runde lykter, og 2liter? Og, når man ser kan man også se opptil flere BMW E9'er i race version. Hva disse har med filmen og gjøre kan jo være mangt, men syns kanskje de som har lagd denne, burde vurdere og lage en om BMW Motorsport. Syns selv, at dette er en av det råeste, og vakreste biler BMW har lagd. Mhp. E9 og "Batmobile" er jeg selvfølgelig 100% enig med deg... ... "02" eller E10 som modellen egentlig heter fikk firkantede baklykter først i 1973 (samme år som 2002 Turbo kom på markedet) og Touringen hadde runde baklykter hele tiden. Fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Må bare si at det skjer noe vært gang jeg ser en 2002, eller 2800/3.0, det er rett og slett så fine biler, det er ingen tvil. Men har sett litt i noen gamle bøker, og tittet litt rundt på nettet. "Neue Klasse var serien som BMW lanserte i 1962 og inneholdt modeller som 1500, 1600, 1800 og senere 2000." Fant dette på wikipedia, men da vil "Neue klasse" på en måte være en ny serie med biler, altså som er første spor, til 3, 5, 6, 7 serien? 1500, 1600,2000 er forgjengere av 5serien faktisk, intresant og vite.. Modell listen, kan du finne her Har bimmers modell listen, noe og lære av her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 En noe mer utfyllende modell liste finnes her: http://de.wikipedia.org/wiki/Bmw#Die_Produktpalette Står mye bra der inne, for de som kan tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Sakser denne filmen fra et innlegg i bmwccn forumet av "Arne-Gunnar Z3 Coupè"... dette er noe for oss også... *laste ned AVI-film fra google av videoen* Verdt å lagre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå