The_transporter Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 jeg har en 525i 86model som jeg vil ha litt mer futt i.. er visst ikke mulig og chippe hjernen til denne.. hva kan jeg gjøre? kan jeg bruke ledningsnett fra en annen motor? bytte noen ting? kom med forslag.. den bruker alt for mye bensin i forrhold til hvor bra den går.. det er en m20 b25 med gamle typen innsug som det står 2.5/2.8 på..
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Det er nok en M30B25 du har, det lettest er nok å bare skaffe en motor fra en 535, å bytte...det gir mest bang for det buck.
The_transporter Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 hmm.. sikker på det? flere som mener at jeg har m20 da...
fluid Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Alle e28 525i ble levert med M30 motor, dessuten har ikke M20 volum støpt på innsug.
The_transporter Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 ok.. hmm.. men hva kan jeg gjøre med motoren for mer ytelser? er det mulig å chippe denne evt bytte dyser eller noe?
02 Touring Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Du ser tvilsom ut. Her er beviset http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... 500&arch=1
The_transporter Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 hehe se der ja der står det sort på hvitt... det ville ikke hjelpe med å sette på deler fra en annen motor? har sett at jeg har tenningsmodul skrudd fast i ramma her og... vel veldig gjerne ha litt mer gamp.. men det vil vi jo alle
The_transporter Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 bump.. noen tips?? noe jeg kan gjøre her eller må jeg leve med det? hehe tenkte på UTeN å bytte motor... turbo hadde vert morro... men det blir litt dyrt igjenn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå