cato320 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 43&tot=289 kom over denne når jeg kikket litt rundt:) denne var da ikke så ille? kunne latt være å fjerne emblemet på panser men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Definitivt ikke min smak Sier ikke mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 likte den jeg. men synd det ikke var dobble potter bak, på hver sin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 huff. strøken bil men liker ikke stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Strøken bil ja, men jeg takler ikke helt de baklyktene. Også skulle det jo vært sekser da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Fronten var fin.. Men hekken!? Den var det definitivt ikke.. Og hva med litt pulver under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 det var fryktelig med den hekken!!fjerning av skilt på bakluken er forbeholdt Golf 3, ellers så var stylingen etter min smak helt fryktelig!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Nei det der er rett og slett et eksempel på hvordan å ødelegge en bil. Hverken front eller hekk passet. Ikke i nærheten en gang. Trist å se slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 fronten var jo egentlig grei da, bortsett fra att det mangler emblem.. og litt effekt hadde ikke gjort noe nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 kunne vært en veldig pen bil med m3 fangere det der. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 kunne vært en veldig pen bil med m3 fangere det der. hehe Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Nok et eksempel av en ødelagt E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Det å fjerne rondellen er helt utilgivelig i min bok... den er jo på en måte BMW´s identitet/signatur og den kødder man ikke med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Helt enig med deg der Fredrik! ALT for mange som gjør det desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Enig med Fredrik x 2 ... Det er ikke så mye av identiteten igjen i denne bilen. Men at den ser strøken ut, det skal han ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå