B.E.E. Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Denne bilen gir begrepet "men i svarte" en helt ny mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Minner meg om en C- Ascona... Og prisen da.. 75 lapper for 91mod 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Fra denne siden er den ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 De grøftelysene er jo helt komplett feil. Tenker da også på plasseringen av de. Nei, liker ikke den der. Men han skal jo ha for at den ser pen ut i lakk og slikt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 den så fin ut i lakken da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Synes den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg synes ikke det gjorde saken noe bedre at den ikke er senket, kun lavere styling. Ikke noe særlig spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Det var en mindre pen bil må jeg si... Alt ble liksom helt feil på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Dreiv å lurte på å omplassere rondellen. men kan ikke helt tenke meg hvor? HVOR skulle man satt de? Skal man sette de noen annen plass enn på midten, så ,å man ha to for å skape symmetri. Og alternativet er å lage "merce" stjerne av det..Det ville vel kanskje ha vært rart? Å dessuten. Det blir bare helt feil å "shave" baklokket. HELT feil. Du kjenner ikke igjen bilen. Det kunne være en mercedes, en opel.. Whatever. BMW'en skal være så lett gjennkjennlig bakfra at om jeg kommer forbi i en helvettes fart skal du kunne se hvilken bil det er på 1 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 fronten minnet meg litt om saab 95... hehe hvertfall ikke en bmw front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 er den styggeste "ræva" jeg har sett på en BMW... men folk har forskjellig smak... Den var da blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Likte IKKJE hekken! Ellers var det ikkje så aller verst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 bare jeg som synes at grøftelysene peker oppover her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 grøftelysa kan ikke være plassert lengre inn mot midten enn hovedlktene da... clean hekk var bad... baklyktene er fy-fy det tomme rommet i fronspoileren kunne kanskje hatt noe inni? ikke netting... men noe som matcher grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå