tommye46 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Noen som liker bling? Prøv denne: http://www.bmwquebec.com/viewtopic.php?topic=137&forum=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Satan! Kult at noen har gjort slikt. Men litt upraktisk kanskje? også hadde det vel gjort seg med litt senk da.... Var jo høy som en X3 jo. Forøvrig grei kant på de bakfelgene Er ikke spesielt fan av bling men når det først skal lages en showbil så er jo dette kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Ouch... for mye av det gode. De hjulbuene blir så utstikkene at jeg bare synes det ser rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Woah! Stilig, om enn meget upraktisk...noe sier meg det heller ikke var meningen... Noen som sa kromline...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Er den krommen lakket på, eller er det film som er klistret på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Begynner å bli plagsomt mange poster om denne bilen nå... Er diskutert i det lange og breie tidligere.. Søk i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Begynner å bli plagsomt mange poster om denne bilen nå... Er diskutert i det lange og breie tidligere.. Søk i forumet Jeg er enig og derfor fortsetter evt. diskusjonen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg