Padi Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hei Jeg har kjøpt meg noen interiørlister i børsta alu som jeg vil montere i min touring, men jeg lurer på hvordan jeg demonterer disse listene samt listen rund girspaken. Ja også hvordan de skal monteres igjen. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw46 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hei listene i dersbordet er klipset fast.så dem er det bare å vippe forsiktig ut.Men ver forsiktig så du ikke skadet dersbordet.Men den rundt girspaken veit eg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Men den rundt girspaken veit eg ikke. - Dra opp belgen rundt girspaken. Den er bare klipset fast, så det er bare å dra den løs. - Så åpenbarer det seg noen skruer som må skrus opp. Voila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... owto_id=28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Kjempe Takker for alle svar og ikke minst den fine linken Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå