Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff.. motorbrann er noe av det siste jeg har lyst til å oppleve i bil :?

Dette er enda en påminnelse om hvor viktig brannslokningsapparat er !

hadde brannsluknings apparat, men var ikke nok med ett, ble brukt 3stk inkl mitt, + vannslange=/

Skrevet

var og så på bilen nå ikvell, og fikk start på den=) men den putra enda på et par sylindre, kan det være at pluggene er ødelagt siden di ikke har tennt sjikkeli elleer at dem er full av bensin? og er det noen som hvet hvordan det er med det når bilen står i politiets varetekt, og når uvedkommende er i bilen? la merke til at det hadde vært folk i bilen, for di hadde åpnet dørene, bagasjelokket(som var låst) og panseret, og prata med politiet tidligere og da fikk jeg beskjed om at di ikke var begynnt på bilen enda, og ikvell når jeg prata med dem sa di at jeg ikke fikk vite noe før mandag og at jeg ikke hadde noen rett til og vite om det hadde vært noen ibilen, og så spurte jeg om hvis noe var tatt fra bilen om jeg skulle levere erstatningskravet til dem og da fikk jeg beskjed om at vi skulle ta det på mandag. dette synes jeg er helt sykt, bilen står inne på ett stort karoseri verksted hvor det er mange som har tillgang til verkstede og jeg la også merke til at det var stablet masse utstyr opp etter sidene på bilen, er dettte noe jeg kan gjøre noe med, f.eks er det noen måte jeg kan få bilen min tilbake før di har fulført etterforskningen? trenger råd snarest.

Skrevet

hvis noe blir borte mens den er i deres varetekt så ville jeg tro du får erstatning ja.

Se på den lyse siden, med litt flaks så finner etterforskningen ut hva som gikk galt. Da vil du slippe å feilsøke selv og vet hva som må repareres

Skrevet

hvet hva som jikk galt=/ bilen gikk på 4-5sylindre, så i den/de som ikke fikk tenning ble bensinen bare sendt ut i eksosen for så og til slutt antenne i midtpotta. vet hva jeg må ha nytt, opphengslager, hele tjafset til gearstanga inkl gearstang, gummiringen i bakkant som holder gearstanga oppe, begge håndbrekk wirer litt tektyl og den gummimansjetten som er under yttermansjetten til gearstanga og fester til eksosen. har jo hatt start på den.

Skrevet

ja egentli, var faktisk flaks, med tanke på at jeg måtte løpe 100meter 2 ganger for og få tak i brannslukningsapparat. for så og få flyttet bilen di 100meterne mens den brannt og slukke resten med vann=/ men kan hende det er flere skader, har ikke fått sjekket ordentlig under den enda, snuten har jo tatt den. håper på og få den tilbake på mandagskvelld=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...