sapphire Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Hei. har seidl frontfanger(E34), men finner ikke lyktene som passer til den, gs og schmiedmann selger de bare komplett, ikke bare lyktene. Er det hella eller noen andre produsenter så er det lett å få tak i...vet bare ikke hva jeg ska lete etter, produkt nr å sånt hadde jo vært fint å hatt..
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Prøv å kontakte http://www.styling-tech.no. Mulig de kan skaffe da de iallefall selger Seidl.
StigJ Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Trodde man kunne bruke originale E46 sedan xtralykter i Seidelfangerene...
sapphire Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 de er vel runde de, dem er avlange de jeg trenger...
StigJ Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 På standard fanger til E46 sedan er det avlange xtralykter. Helt identiske med Seidl sine.
sapphire Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 se der ja.... tøff bil:) men synes de der virker altfor store. hvis du går på gs og på e34 seidl styling så ser de mye mindre ut enn de der. mulig jeg tar feil men vil da helst ikke kjøpe feil, for de er ikke akkuratt gratis:)
sapphire Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 prøvde å legge ut bilde a min men blei ikke helt som det skulle da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå