Gå til innhold

Volvo reklamefilm...hehe

bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har litt sansen for Volvo V70... Quadratisch.. Praktisch.. Gut... :wink: ... Det burde være et marked for slike puppevaskemaskiner her også... :P

Søl grp V70 med sorte ruter og mye mystisk utsyr på dæsj-bordet kan være morsomt. Late som om man er sivilpoliti. Har testet en volvo med 2,0 liter er det ? 180 bensinhester i alle fall.... egentlig ingne dum bil.. var litt rask.. men huff så ekkelt interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt sansen for Volvo V70... Quadratisch.. Praktisch.. Gut... :wink: ... Det burde være et marked for slike puppevaskemaskiner her også... :P

Søl grp V70 med sorte ruter og mye mystisk utsyr på dæsj-bordet kan være morsomt. Late som om man er sivilpoliti. Har testet en volvo med 2,0 liter er det ? 180 bensinhester i alle fall.... egentlig ingne dum bil.. var litt rask.. men huff så ekkelt interiør.

må ikke glemme tusenmetere i grillen og mystiske antenner på taket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gamlingen har en slik. Med D5 motoren under panseret, så mye vellyd har jeg aldri hørt fra en diesel før! Litt irreterende når man prøver å plante 400Nm i bakken via forhjulene da, blir litt blinking av diverse lamper i dashen ja! :) Er forøvrig noe av det beste jeg noen gang har kjørt, tilbrakte mange timer nedover europa i sommer bak rattet. Fort gikk den og :wink:

Nesten litt utrolig å ligge i 160km/t, plante gassen i gulvet, kjenne skyvet dra deg over 200km/t mens forbruket aldri kommer over 1.7L på mila under akselerasjonen :D Hadde forøvrig et gjennomsnittsforbruk på 0.79, med rimelig høy hastighet. Anbefales for familie menn på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesiell reklame ja. Banned?? Hvorfor det? :D

Ang volvo. Prøvkjørte 06mod Volvo V70 med 185hk dieselmotor. Og må si det er det mest hissige jeg har kjørt på lenge. Jaggu var det litt av ett trag i den skyssen. Automat såklart, hadde den i sport og tok kickdown. Dro jo vogna opp til bortimot 5000rpm jo, på hvert gir oppover før den gira. Var imponert over det. Så diesel har nok forandret seg en goooood del siden jeg kjørte det siste. (Golf TDK 91mod.. :) ) Og min Skoda skyss teller da ikke. hehe. Den er bare lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gamlingen har en slik. Med D5 motoren under panseret, så mye vellyd har jeg aldri hørt fra en diesel før! Litt irreterende når man prøver å plante 400Nm i bakken via forhjulene da, blir litt blinking av diverse lamper i dashen ja! :) Er forøvrig noe av det beste jeg noen gang har kjørt, tilbrakte mange timer nedover europa i sommer bak rattet. Fort gikk den og :wink:

Vi hadde en Chrysler 300C, V6 3.0l diesel i Spania som leiebil for noen måneder siden og der var det lyd :o Trodde diesel var skikkelig kjedelig og sånt, men når man kommer oppi 218hk og 510nm er det morsomme saker. 0-100 på 8,6sek. Klarte faktisk å dra den svære sleden i sladd også :o:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...