bmwdude_1 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 http://videos.streetfire.net/hottestvid ... a00615.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Seriøst? He he Varmet rundt hjertet den der.. Fikk nesten lyst på Volvo sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg har litt sansen for Volvo V70... Quadratisch.. Praktisch.. Gut... ... Det burde være et marked for slike puppevaskemaskiner her også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hehe, sett den et par ganger før.. Det er koselig bilvask det, kunne nesten vurdert automat da hvis det hadde vert sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg har litt sansen for Volvo V70... Quadratisch.. Praktisch.. Gut... ... Det burde være et marked for slike puppevaskemaskiner her også... Søl grp V70 med sorte ruter og mye mystisk utsyr på dæsj-bordet kan være morsomt. Late som om man er sivilpoliti. Har testet en volvo med 2,0 liter er det ? 180 bensinhester i alle fall.... egentlig ingne dum bil.. var litt rask.. men huff så ekkelt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 ooiii... noen som vet hvor den vaskehallen ligger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg har litt sansen for Volvo V70... Quadratisch.. Praktisch.. Gut... ... Det burde være et marked for slike puppevaskemaskiner her også... Søl grp V70 med sorte ruter og mye mystisk utsyr på dæsj-bordet kan være morsomt. Late som om man er sivilpoliti. Har testet en volvo med 2,0 liter er det ? 180 bensinhester i alle fall.... egentlig ingne dum bil.. var litt rask.. men huff så ekkelt interiør. må ikke glemme tusenmetere i grillen og mystiske antenner på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hehe, gamlingen har en slik. Med D5 motoren under panseret, så mye vellyd har jeg aldri hørt fra en diesel før! Litt irreterende når man prøver å plante 400Nm i bakken via forhjulene da, blir litt blinking av diverse lamper i dashen ja! Er forøvrig noe av det beste jeg noen gang har kjørt, tilbrakte mange timer nedover europa i sommer bak rattet. Fort gikk den og Nesten litt utrolig å ligge i 160km/t, plante gassen i gulvet, kjenne skyvet dra deg over 200km/t mens forbruket aldri kommer over 1.7L på mila under akselerasjonen Hadde forøvrig et gjennomsnittsforbruk på 0.79, med rimelig høy hastighet. Anbefales for familie menn på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Var ikke så verst den snutten der...noe annet en vaskehallen her på Jæren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Litt spesiell reklame ja. Banned?? Hvorfor det? Ang volvo. Prøvkjørte 06mod Volvo V70 med 185hk dieselmotor. Og må si det er det mest hissige jeg har kjørt på lenge. Jaggu var det litt av ett trag i den skyssen. Automat såklart, hadde den i sport og tok kickdown. Dro jo vogna opp til bortimot 5000rpm jo, på hvert gir oppover før den gira. Var imponert over det. Så diesel har nok forandret seg en goooood del siden jeg kjørte det siste. (Golf TDK 91mod.. ) Og min Skoda skyss teller da ikke. hehe. Den er bare lat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hehe, gamlingen har en slik. Med D5 motoren under panseret, så mye vellyd har jeg aldri hørt fra en diesel før! Litt irreterende når man prøver å plante 400Nm i bakken via forhjulene da, blir litt blinking av diverse lamper i dashen ja! Er forøvrig noe av det beste jeg noen gang har kjørt, tilbrakte mange timer nedover europa i sommer bak rattet. Fort gikk den og Vi hadde en Chrysler 300C, V6 3.0l diesel i Spania som leiebil for noen måneder siden og der var det lyd Trodde diesel var skikkelig kjedelig og sånt, men når man kommer oppi 218hk og 510nm er det morsomme saker. 0-100 på 8,6sek. Klarte faktisk å dra den svære sleden i sladd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Har dere ikke prøvd BMWs dieselbiler da karer?!! - Og forresten, nå var det nesten så jeg vurderte å kjøre bilen i vaskehall også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Har dere ikke prøvd BMWs dieselbiler da karer?!!- Og forresten, nå var det nesten så jeg vurderte å kjøre bilen i vaskehall også Hadde tenkt å spørre om det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå