canuz Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Lurer på om denne passer i E30 cab? Altså om den tar borti den ene hendelen o.l? Jeg vet jeg kunne sjekke selv, men har ikke bilen min tilgjengenlig for øyeblikket. Takk specs: http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=46_174&products_id=348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Det vil jeg tro, for du kan jo stille tilten på sjermen på den der, og på e30 så er det jo ett beint dachbord der du skal ha spillern så er jo ikke noe som hindrer sjermen. Så dette går sikkert bra Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Kan bekrefte at den tar borti vindusviskerhendelen på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kan bekrefte at den tar borti vindusviskerhendelen på E30. ingen måte å "jukse" til dette? slik at det går? Er det mye det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det skal gå ann å fikse litt på hendelen. En jeg kjenner hadde samme spiller i en e30 m3 der det også gikk borti hendelen,helt til han på en eller annen måte fikk korta inn eller flyttet litt på den. er faktisk ikke sikker på hva eller hvordan han gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det er vel bare å kappe hendelen vist du skal ha den mindre for de er jo ikke ledninger i den, men da må det jo limest og det er da ikke spessielt idielt. Men vist du setter den der askebegret er ved å lage en consol av noe slag, kan du jo sette den der. og sette en vanlig cd spiller i orginal hullet, menge som bygger anlegg som gjør sånt, pga att dvd spilerne ikke leverer like bra lyd som noen cd-spillere. Men bare ett forslag Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå