Jarle Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Noen her som har montert xenon lys i sprederne? Tenkte litt på dette, men er litt skeptisk til ballasten og tennerne. Er vel ikke mulig å få lagt disse så det ikke kommer vann på dem? Tåler de kanskje det? Dette gjelder H11 og bilen er en 1-serie. Men er vel nogenlunde samme spredere på 3 serie og slikt... Lyst på tri-xenon
Jarle Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Ingen som har montert H11 xenon pærer eller montert xenon i spredere generelt??
2001e46coupe Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Heisann! jeg har bygd om til xenon i sprederne på min e46 coupe, der er det god plass i fangeren bak lyktene så jeg har plassert ballastene der. veit ikke hvordan det er med plass i e87'n men. er veldig fornøyd i allefall, blir veldig tøft
Jarle Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Heisann! jeg har bygd om til xenon i sprederne på min e46 coupe, der er det god plass i fangeren bak lyktene så jeg har plassert ballastene der. veit ikke hvordan det er med plass i e87'n men. er veldig fornøyd i allefall, blir veldig tøft Oki... er det H11 på denne og? det er jo sånn vri pære så lurte litt på åssen det er med xenon'n der... da spørs det vel om det ikke blir ett sånn sett på meg snart
Fredrik Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Med spredere går jeg ut fra at du mener tåkelys/fjærnlys... eller ?... ... Ekstra Xenonfjærnlys finnes til E46 og dermed burde det sikkert være å få kjøpt til E87 også. Litt artig med TripleXenon da...
Jarle Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Med spredere går jeg ut fra at du mener tåkelys/fjærnlys... eller ?... ... Ekstra Xenonfjærnlys finnes til E46 og dermed burde det sikkert være å få kjøpt til E87 også. Litt artig med TripleXenon da... Mener tåkelys/grøftelys ja... ikke fjernelys, der har jeg xenon.... (bi)
boost Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 ein eg kjenner han kjøpte ein a4 05 mod med Xenon i grøft H11. han har hatt problem med det.. veit ikkje om det kan væra at vann kommer på ballasten lr .. men han har måtta ha bytta pærer 2 ganger:)
Jarle Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 ein eg kjenner han kjøpte ein a4 05 mod med Xenon i grøft H11.han har hatt problem med det.. veit ikkje om det kan væra at vann kommer på ballasten lr .. men han har måtta ha bytta pærer 2 ganger:) hmmz... var det jeg fryktet ja... var dette orginal xenon eller ettermontert?
Porri Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Heisann har montert Xenon i sprederne på min bil e34. Har ikke hatt noen komplikasjoner av noe slag med installasjonen. har vel hatt det på en ca 3 mnd nå. se bilde under. (litt dårlig tatt med mobil) -M-
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Ser bra ut med xenon i grøftelysene. Nå fikk dere meg til å vurdere dette å...
Jarle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Det ble ihvertfall overgrådig... mulig det blir noe fanger bytte med tiden, så da er det jo lettvint å sette inn xenon i sprederne når en først driver
Jarle Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 H11 i xenon er bestilt... legger ut bilder så fort dette er montert
Jarle Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Skulle montere xenon i sprederne i stad, men dukket opp ett problem... Her er bilde av settet Problemet er at det ikke fulgte med kabel som skal gå fra ledningene som går inn på spredern og ut til selve boksen igjen. Eneste kontakten som passet inn i boksen, var i det store ledningsnettet med relè på. Men da må jeg klippe av ledningen og sette på kabelsko som passer inn på spreder kontakten. Noen som har vært borti dette? Det er snakk om H11... Jeg SKULLE jo ha det på i natt da, men må nok kaste inn håndklet der...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Stusset litt på det der jeg også, Jarle, men siden det var det første H11-settet jeg har vært borti lurte jeg på om det skulle være slik og at det ekstra kabelsettet måtte brukes. Måtte nesten bare sende det med de andre. Har sendt produsenten en mail om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå